Pierpaolo Piccioli și-a prezentat noua colecție Valentino la Piccolo Teatro din Milano, un mod de a aduce un omagiu culturii și artei spectacolului, afectat de pandemiei. Într-o cameră goală în care cântăreața Cosima a cântat live, casa italiană de modă a prezentat o colecție unisex cu linii curate și distincte, care vorbește despre senzualitate, conștientizare corporală și părtiniri radicale.
Cele patru tendințe văzute la fashion show-ul Valentino de la Milano

Adesea lăudat pentru gamele sale bogate și ultra- elaborate de culori, Pierpaolo Piccioli surprinde cu o colecție în alb și negru, cu excepția câtorva incursiuni aurii. O alegere în imaginea acestei colecții pe care și-a dorit-o radicală, axată pe gest, intenție, părtinire și care permite o vizualizare nu ar putea fi mai clară.

Formele sunt la fel de radicale: designerul a tăiat curat în veste, rochii sau pantaloni și a scurtat lungimile la extrem. Fustele sunt mini, îmbrăcămintea exterioară e scurtă și supradimensionată - cu excepția câtorva piese. O haină devine pelerină, se deschide o rochie de seară, ținută de panglici. Volume fără compromisuri care structurează silueta și lasă picioarele goale.

Ochiurile, punctele și dungile nestructurate punctează colecția, uneori tipărită, țesută sau în plasă. O lucrare grafică ultra-lizibilă susținută de bogăția texturilor și aspectul pielii, ca un trompe l'oeil de material, și o atingere optică care dă ritm colecției.

Elementele specifice casei Valentino, știfturile se înmulțesc pe pompe amețitoare, pe cizme impozante sau pe genți de mână Rockstud, o notă de punk tratată cu viziunea romantismului dragă lui Pierpaolo Piccioli: afirmarea radicală a unei identități care nu mai este definită de codurile stabilite, ci prin libertatea care acum are voie să le amestece.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză