Faza lunii este una dintre cele mai populare și mai frecvente complicații ale ceasornicarului, dar nu este nimic comun în ceea ce privește Arceau L'heure de la lune de Hermès, un exemplu înșelător de ingeniozitate orologică.
La fel ca originalul Arceau L'heure de la lune, care a debutat în 2019, cadranul noii ediții limitate, vândut doar în Statele Unite, prezintă o bucată de meteorit din New York care a fost descoperit pentru prima dată în 1965. Vânătorul de meteoriți Luc Labenne a cumpărat meteoritul de 2,95 kg în 2008 de la fiul omului care l-a descoperit în 1965. Hermès l-a achiziționat ulterior.
Ecranul unic evocă „o călătorie prin cosmos”, spune Philippe Delhotal, directorul creativ al Hermès Horloger. „Acest ceas sugerează existența unui alt spațiu-timp, a unui interludiu mai profund ... era esențial să exprimăm această atmosferă cosmică”.
Modulul care alimentează faza lunii este la fel de spectaculos. Dezvoltat împreună cu Jean-François Mojon, un specialist tehnic care conduce Chronode SA, un producător de mișcări din Le Locle, Elveția, modelul prezintă două subdialuri (pentru timp și dată), care orbitează în jurul a două luni, una în emisfera nordică și alta din sud.
Ceasul are o carcasă de 43 mm din platină și este echipat cu o mișcare mecanică automată Hermès Manufacture H1837. Disponibil într-o ediție limitată de 16 piese, ceasul se vinde cu 69.950 de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live
Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).