De ani de zile, ceasurile de aur au fost înlocuite cu modelele sportive din oțel mai practice, a căror cerere a continuat să crească chiar și în mijlocul pandemiei. Dar unii dealeri de ceasuri sunt convinși că suntem în pragul unei reveniri a pieselor din aur, prețul metalului prețios crescând foarte mult în ultimele luni. Bijuteriile fine au văzut deja o revenire la acest material la aproape fiecare marcă importantă, în timp ce Gucci a făcut o strălucire cu ceasul său retro, de 1.800 de dolari, din aur galben. Motivat de interesul pieței asiatice, precum și de o fugă generală către active corporale în lumina incertitudinii economice, aurul pare să fie, în cele din urmă, în creștere.
„Valoarea durabilă a aurului a alimentat vânzarea de ceasuri și bijuterii din aur pe tot parcursul anului 2020 și nu vedem sfârșitul acestei tendințe”, spune Ruediger Albers, președintele Wempe Jewellers, un magazin de ceasuri și bijuterii de lux de pe Fifth Avenue din New York, care vinde modele de aur, cum ar fi Rolex Submariner, seria Patek Philippe Twenty ~ 4 pentru femei și noul Chopard Alpine Eagle. „În plus, oamenii s-au săturat să fie sumbri și gri”, spune Albers. „Vor un pic de glam.”
Ceasurile de aur încep, de asemenea, să țină pasul pe piața secundară, deoarece cererea crescândă pentru modelele de oțel de la cei trei mari ceasornicari - Audemars Piguet, Rolex și Patek Philippe - creează raritate. Cererea pentru ceasuri de aur pare să se dubleze, notează experții citați de Robb Report. Paul Altieri, fondator și CEO al Bob's Watches, un dealer Rolex online, a observat aceeași tendință.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.