Una dintre primele companii de turism spațial de lux găzduiește o masă la bord în stratosferă, care are un preț de 495.000 de dolari fiecare. Acum, trebuie doar să găsească un grup de șase persoane dispuse să plătească pentru ceea ce este cea mai scumpă masă din istorie, pe Pământ sau în spațiu.
SpaceVIP l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist din Copenhaga a câștigat două stele Michelin din 2020, să gătească una dintre cele mai impresionante mese ale sale și să servească drept gazdă la bordul unui balon spațial. Nava spațială Neptune a lui Space Perspective poate găzdui opt pasageri și un căpitan. În cinstea acestei ocazii, „astronauții” vor purta haine confecționate pe măsură.
Space Perspective plănuiește să înceapă zborurile de testare cu echipaj până la sfârșitul acestui an, cu zboruri comerciale începând din 2025. Compania a primit recent capsula pentru nava spațială Neptune și va începe zborurile de testare cu balonul său spațial în următoarele șase săptămâni. Nava sa MS Voyager va fi folosită ca centru de comandă, lansând și recuperând balonul din apele de pe coasta de est a Floridei. Space Perspective are sediul în complexul NASA de pe Cape Canaveral.
La bord, oaspeții se pot bucura chiar și de WiFi pe tot parcursul călătoriei, precum și de o toaletă adecvată. Priveliștile hipnotizante ale planetei pot fi admirate prin ferestrele supradimensionate. Fiecare oaspete va fi, de asemenea, echipat cu un costum complet făcut la comandă de casa de modă franceză Ogier, care va crea ținute folosind țesături de ultimă generație concepute special pentru această expediție.
În timpul acestei călătorii, oaspeții vor degusta preparate delicioase special create de Munk. Ca și în cazul meniurilor sale de la Alchemist – unde urmărește să spună o poveste cu multiple fațete despre modul în care vede lumea – meniul va urma stilul său caracteristic de „bucătărie holistică”, prin care fiecare fel de mâncare este menit să stârnească o conversație în jurul planetei și a relației noastre cu ea. Pentru această imersiune culinară, Munk a analizat rolul explorării spațiale în ultimii 60 de ani, impactul pe care l-a avut asupra societății și aprecierea pentru Pământ pe care o stârnește o astfel de călătorie.
Pe lângă cina pregătită de Munk, oaspeții vor beneficia și de primul spa spațial din lume. În ciuda spațiului limitat, Space VIP a creat o toaletă de lux, completată cu plante, scaune de pluș și Wi-Fi.
Călătoria de șase ore este programată să decoleze în 2025 de pe coasta spațială a Floridei, iar prețul unui bilet este de 495.000 de dolari. Toate veniturile obținute în urma expediției, prima dintr-o serie de călătorii Space Perspective dezvoltate în parteneriat cu SpaceVIP, vor fi donate Fundației Space Prize – o organizație non-profit dedicată eliminării barierelor de gen în acest domeniu de nișă al științei și tehnologiei.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.