Este ușor să spunem că nimic nu va mai fi la fel. Întreaga viață va fi diferită, de modul în care ne conectăm cu alți oameni la modul în care călătorim. Ne aflăm într-o intersecție: am putea ajunge cu toții într-o lume complet igienizată sau am putea redescoperi ceea ce contează cu adevărat și să eliminăm dezordinea, supraconsumul, superficialitatea care ne-a inundat mintea și ne-a distrus mediul înconjurător.
Oare criza care afectează moda este unul dintre acele cazuri în care doar cei puternici vor supraviețui? Marile conglomerate, cu siguranță, precum Kering sau LVMH, sunt mai bine echipate pentru a supraviețui crizei. Au resurse pentru a înfrunta criza. Și totuși, ele se bazează în cele din urmă pe volume uriașe de consum, care probabil că actuala epidemie s-a dovedit deja a fi flagrant superficială.
Cu câteva zile înainte ca Organizația Mondială a Sănătății să declare pandemia de Covid-19 experții susțineau că „Virusul va încetini totul. Vom asista la o oprire în producția de bunuri de consum. Este groaznic și minunat pentru că trebuie să încetăm să producem în acest ritm frenetic. Este aproape ca și cum virusul ar fi un ceva uimitor pentru planetă. Ar putea fi motivul pentru care supraviețuim ca specie. ”
Industria modei este al doilea cel mai mare contribuitor la economia națională a Italiei. Și totuși, guvernul a recunoscut greu acest lucru, neincluzând chiar moda în lista industriilor puternic afectate de situația actuală, ceea ce a determinat Camera della Moda să prezinte o cerere oficială de sprijin.
Creatorii de modă italieni Giorgio Armani, Pierpaolo Piccioli, Silvia Venturini Fendi, Angela Missoni, Alessandro Dell’Acqua, Alessandro Sartori, Francesco Risso nu se odihnesc. În ciuda dificultăților evidente și inevitabile, aceștia lucrează la noile colecții, folosind Skype-ul și apelurile video, făcând mai mult cu mai puțin, dar făcând acest lucru proactiv. Toți sunt de acord că această criză este o oportunitate de a modifica superfluul, de a ne recâștiga sufletul pierdut de mult, de a elimina marketingul agresiv. Acești designeri lucrează la colecții mai mici, cu mesaje mai puternice, iar acesta ar putea fi rezultatul final al întregii tulburări.
Ei spun că vremurile dificile sunt un teren fertil pentru fantezie. Pandemia ne-a obligat să ne concentrăm, aici și acum, pe ceea ce este esențial: supraviețuirea. Dar odată ce ne vom recupera viața, vom avea nevoie de frumusețe pentru a trăi din nou și nu doar pentru a supraviețui. Frumusețea ca veridicitate, invenție. Frumusețea ca remediu. Frumusețea ca motiv de progres și o cale, din nou, de a fi cu adevărat uman.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.