Germania a deschis câteva puncte de frontieră cu Austria, Elveția și Franța pe 16 mai, în condiții strict controlate. S-a stabilit apoi data de 15 iunie pentru deschiderea totală a frontierelor și ridicarea restricțiile de călătorie pentru statele membre ale UE. Atenționările generale de călătorie ale Germaniei vor fi înlocuite cu sfaturi individuale de călătorie, care evidențiază riscurile separate pentru fiecare țară. Și Viena a declarat, de asemenea, data de 15 iunie ca dată oficială pentru redeschiderea frontierelor cu celelalte state membre UE.
Croaţia şi Grecia, masiv dependente de turism, îşi redeschid graniţele pentru turişti străini, în timp ce Spania a sugerat posibilitatea relansării turismului în această vară odată cu reluarea circulaţiei libere a cetăţenilor săi. Pe 29 mai, Croaţia și-a deschis graniţele pentru cetăţenii din Slovacia, Cehia, Ungaria şi Austria. Şi Grecia îşi turează motoarele industriei turismului, anunţând că turiştii vor putea reveni pe plajele sale în câteva săptămâni, scrie The Guardian.
Italia va putea fi vizitată din 3 iunie, fără ca turiștii străini să fie obligați să se autoizoleze. Turcia primește turiști din 15 iunie, dar toți călătorii străini vor fi testați pentru coronavirus, în timp ce, în Marea Britanie, oricine intră în țară după 8 iunie este obligat să se autoizoleze pentru 14 zile. Belgia va renunța la restricțiile de călătorie din 15 iunie, la fel ca Franța. Norvegia va ridica majoritatea restricțiilor din 15 iunie, dar granițele rămân închise cel puțin până pe 20 august.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.