Deconectarea de social media a casei italiene este o gură de aer mecesară într-o industrie saturată digital. După un an tumultus, o curățare a rețelelor sociale ar putea fi cea mai necesară tendință a noului an, spun editorii de modă.
În ultimul an, Bottega Veneta a devenit unul dintre cele mai mari branduri din lumea luxului. Fanii mărcii italiene au observat repede că toate conturile sale sociale -Twitter, Instagram și Facebook care aveau peste 2,5 milioane de urmăritori - au dispărut.
Această mișcare îndrăzneață a lăsat industria modei într-o stare de confuzie. Efectele ulterioare ale pandemiei COVID-19 au forțat lumea modei să devină mai digitală, deoarece designerii optează pentru metodele 2-D pentru a-și prezenta colecțiile. Aceste restricții au creat o nouă formă de creativitate în afișarea lucrărilor, cum ar fi magazinele digitale Valentino și Burberry, adaptarea colecțiilor primăvară/vară 2020 și toamna/iarna 2020 a lui Marc Jacobs caută personaje pe Animal Crossing New Horizons și jocul video Balenciaga cu personaje care prezintă colecția toamnă/iarnă 2021 a mărcii. Pe măsură ce mărcile lucrează pentru a crea experiențe digitale pentru a-și comercializa produsul, dispariția lui Bottega Veneta nu a putut veni într-un moment ciudat.
Păstrând el însuși un profil redus, Daniel Lee, directorul creativ al mărcii, nu are rețele sociale și a reușit să ridice marca în ochii publicului, în timp ce se îndepărtează de ea. Anterior, Lee a lucrat cu fostul director creativ al Celine, Phoebe Philo. Produs al învățăturilor sale, Philo și-a păstrat, de asemenea, un profil notoriu scăzut în industria modei. În timpul petrecut de Lee la Celine, marca și-a menținut statutul de prestigiu fără a oferi comerț electronic bazându-se pe relațiile personale și pe fanii care cumpără la buticuri.
Poate că marca se transformă pur și simplu pentru a reveni online cu o imagine cu totul nouă. Este posibil ca Bottega Veneta să se fi îndepărtat pentru ca rețelele sociale să provoace în mod intenționat valuri de șoc prin industria modei.
Cu toate acestea, cu moda care a saturat tărâmul digital pe parcursul anului trecut, casa ar putea conduce revenirea la căi mai tradiționale de consum de modă. Înainte, moda s-a bazat pe recomandări, spectacole pe pistă și reviste pentru a-și afișa munca. Aceasta a fost o metodă de succes folosită în era digitală de casa de lux franceză Hermes. În timp ce marca are conturi active pe rețelele de socializare, optează pentru o abordare mai simplistă, mai degrabă promovând calitatea, patrimoniul, măiestria și exclusivitatea, plasând Hermes într-un statut înalt cu lista lor competitivă pentru a obține o geantă Birkin.
Luxul este definit de măiestrie și exclusivitate, un pas pe care Lee l-a propus prin deconectare. Permite brandului să cultive o bază de fani mai autentică, deoarece brandul a devenit un favorit al rețelelor sociale. Cum ajunge un brand să-și păstreze titlul de lux atunci când produsele sale sunt împărtășite pe social media? Este o nouă formulă de autenticitate a mărcii în epoca pandemiei pe care Bottega Veneta o adoptă, stabilind recordul asupra a ceea ce înseamnă a fi luxos și dorit în era digitală.
Tom Cruise a primit un premiu onorific al Academiei Americane de Film în cadrul ceremoniei Governors Awards, duminică, 16 noiembrie, iar vedeta de cinema a ţinut un discurs emoţionant, scrie Variety.
Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.
Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.
Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.