Pe măsură ce coronavirusul continuă să se răspândească, sectorul bunurilor de lux se află pe un teritoriu necunoscut: cea mai mare parte a Europei și a Statelor Unite este în carantină forțând închiderea magazinelor și zdrobind cererea consumatorilor. Pe aceste piețe, vânzările sunt aproape de zero. Și deși China se redeschide lent, o revenire globală a vânzărilor poate dura foarte mult, în special având în vedere protocoalele de carantină mai puțin stricte ale guvernelor occidentale.
Drept urmare, brandurile de lux vor trebui să facă mai mult decât să reducă costurile pentru a obține acest lucru. Este posibil să fie nevoie să acționeze precum urșii iarna: să hiberneze. Ce înseamnă asta? Ideea este de a reduce perimetrul costurilor, păstrând cât mai mult personalul și activele cheie (în principal magazinele lor). Practic, producția și aprovizionarea trebuie să se oprească, deoarece nu are sens să creăm sau să producem noi colecții când magazinele sunt închise, iar vânzările tind spre zero. Aceasta ar duce doar la o problemă majoră de inventor și la daune la capitalul de marcă.
O problemă mai dificilă este cea a cheltuielilor cu personalul. Pe de o parte, oamenii și abilitățile lor sunt în centrul a ceea ce reprezintă bunurile de lux. A te baza pe ajutorul guvernamental pentru a ajuta la susținerea costurilor salariale nu este adecvat: companiile de bunuri de lux au obținut profituri semnificative în ultimii 20 de ani, iar preluarea resurselor publice ar putea foarte probabil să pară slabă în ochii multor clienți.
O opțiune este aceea de a-i determina pe oameni să lucreze diferit. Vedem că o serie de companii și-au redistribuit echipele de vânzare cu amănuntul pentru a contacta clienții folosind aplicații de mesagerie și telefon, ceea ce poate fi un element valoros pentru distribuția digitală și le va permite să ajungă la clienții din zonele mai puțin afectate, care pot avea încă chef de cumpărături.
În ceea ce privește producția, brandurile de lux se luptă să vândă produsele pe care le au deja pe stoc, prin urmare, nu prea au nevoie să producă mai mult.
Tom Cruise a primit un premiu onorific al Academiei Americane de Film în cadrul ceremoniei Governors Awards, duminică, 16 noiembrie, iar vedeta de cinema a ţinut un discurs emoţionant, scrie Variety.
Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.
Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.
Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.