Pe măsură ce coronavirusul continuă să se răspândească, sectorul bunurilor de lux se află pe un teritoriu necunoscut: cea mai mare parte a Europei și a Statelor Unite este în carantină forțând închiderea magazinelor și zdrobind cererea consumatorilor. Pe aceste piețe, vânzările sunt aproape de zero. Și deși China se redeschide lent, o revenire globală a vânzărilor poate dura foarte mult, în special având în vedere protocoalele de carantină mai puțin stricte ale guvernelor occidentale.
Drept urmare, brandurile de lux vor trebui să facă mai mult decât să reducă costurile pentru a obține acest lucru. Este posibil să fie nevoie să acționeze precum urșii iarna: să hiberneze. Ce înseamnă asta? Ideea este de a reduce perimetrul costurilor, păstrând cât mai mult personalul și activele cheie (în principal magazinele lor). Practic, producția și aprovizionarea trebuie să se oprească, deoarece nu are sens să creăm sau să producem noi colecții când magazinele sunt închise, iar vânzările tind spre zero. Aceasta ar duce doar la o problemă majoră de inventor și la daune la capitalul de marcă.
O problemă mai dificilă este cea a cheltuielilor cu personalul. Pe de o parte, oamenii și abilitățile lor sunt în centrul a ceea ce reprezintă bunurile de lux. A te baza pe ajutorul guvernamental pentru a ajuta la susținerea costurilor salariale nu este adecvat: companiile de bunuri de lux au obținut profituri semnificative în ultimii 20 de ani, iar preluarea resurselor publice ar putea foarte probabil să pară slabă în ochii multor clienți.
O opțiune este aceea de a-i determina pe oameni să lucreze diferit. Vedem că o serie de companii și-au redistribuit echipele de vânzare cu amănuntul pentru a contacta clienții folosind aplicații de mesagerie și telefon, ceea ce poate fi un element valoros pentru distribuția digitală și le va permite să ajungă la clienții din zonele mai puțin afectate, care pot avea încă chef de cumpărături.
În ceea ce privește producția, brandurile de lux se luptă să vândă produsele pe care le au deja pe stoc, prin urmare, nu prea au nevoie să producă mai mult.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania