Lansarea continuă a vaccinurilor Covid-19 înseamnă că există în sfârșit lumină la sfârșitul tunelului lung și întunecat de pandemie. Dar călătoria încă nu va fi ușoară prea curând – în special în alte țări. Dar Google v-a schimba acest lucru. Aplicația Arts & Culture a gigantului tehnologic tocmai a adăugat tururi virtuale ale zeci de situri ale Patrimoniului Mondial UNESCO de pe glob. Datorită noii funcții, veți putea vizita unele dintre cele mai uimitoare locații din lume, fără a părăsi confortul și siguranța casei.
Te gândeai să petreci o vară în Italia înainte de începerea pandemiei? Există o mulțime de tururi virtuale de repere renumite în toată țara, inclusiv Colosseumul, Panteonul și Veneția. Obsedat de palate? Poți explora reședințele regale din Franța, Coreea de Sud și Vietnam. Mai mult un iubitor de natură? Poți rătăci situl fosil Messel Pit din Germania sau Parcul Național Munții Simien din Etiopia? Practic, dacă există un site semnificativ din punct de vedere cultural pe fața globului, este probabil să îl puteți vizita practic datorită paginii hub Google a UNESCO, accesibilă prin intermediul aplicației Arts & Culture sau a site-ului desktop.
Turul virtual a cunoscut ceva de renaștere în timpul pandemiei coronavirusului. Primăvara trecută, pe măsură ce noua noastră realitate începea să se instaleze, instituțiile culturale din întreaga lume și-au deschis rapid ușile online, inclusiv Muzeul de Artă Modernă din New York, Muzeul d’Orsay din Paris și Muzeul Național din New Delhi.
Desigur, tururile virtuale nu vor putea reproduce niciodată experiența de a vizita personal unele dintre cele mai mari muzee din lume, dar sunt un înlocuitor mai sigur într-un moment în care opțiunile noastre de călătorie sunt încă limitate. Tururile online s-ar putea dovedi a fi un instrument excelent de planificare pentru prima călătorie post-pandemică.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.