Călătoria în spațiu este un privilegiu în sine. Cu toate acestea, experiența spațiului la vârful luxului ridică experiența la un alt nivel. Mercedes-Maybach a încheiat un parteneriat cu Space Perspective, singura companie de experiență de zboruri spațiale neutre din punct de vedere al carbonului. Înființată în 2019 de Jane Poynter și Taber MacCallum, Space Perspective a revoluționat călătoriile în spațiu, făcându-le sigure și accesibile celor care caută aventuri cu ingenioasa navă spațială Neptune.
Deci, cum se încadrează Mercedes-Maybach în această narațiune cerească? Brandul de lux va fi furnizorul oficial de transport pentru pasagerii Space Perspective, oferind versiuni premium ale SUV-ului EQS, inclusiv o ediție exclusivă complet negru. Discuțiile din interior sugerează chiar că marca germană de mașini de lux a contribuit la proiectarea interioarelor capsulei presurizate. Renumitul producător auto își va folosi vehiculele electrice pentru a transporta clientela Space Perspective.
„Colaborarea noastră cu Space Perspective va permite pasionaților de spațiu să experimenteze un lux de neegalat atât la sol, cât și pe măsură ce se apropie de granițele spațiului”, a declarat Daniel Lescow, șeful Mercedes-Maybach la Mercedes-Benz Group AG. Nava spațială electrică Neptune cu Mercedes-Maybach complet electric înseamnă un viitor durabil și bogat în inspirație, îmbunătățind experiența generală pentru exploratorii noștri”, a declarat Jane Poynter, fondator și co-CEO al Space Perspective.
Dincolo de doar vizitarea obiectivelor turistice, Space Perspective a redefinit experiențele cerești, oferind chiar și nunți în spațiu. Nava spațială Neptune prezintă un loc de nuntă de neegalat, plin cu priveliști uimitoare, un minibar și o toaletă amplasată discret. Compania se pregătește pentru zboruri de testare fără echipaj în acest an, cu misiuni cu echipaj planificate pentru 2024.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.