Călătoria în spațiu este un privilegiu în sine. Cu toate acestea, experiența spațiului la vârful luxului ridică experiența la un alt nivel. Mercedes-Maybach a încheiat un parteneriat cu Space Perspective, singura companie de experiență de zboruri spațiale neutre din punct de vedere al carbonului. Înființată în 2019 de Jane Poynter și Taber MacCallum, Space Perspective a revoluționat călătoriile în spațiu, făcându-le sigure și accesibile celor care caută aventuri cu ingenioasa navă spațială Neptune.
Deci, cum se încadrează Mercedes-Maybach în această narațiune cerească? Brandul de lux va fi furnizorul oficial de transport pentru pasagerii Space Perspective, oferind versiuni premium ale SUV-ului EQS, inclusiv o ediție exclusivă complet negru. Discuțiile din interior sugerează chiar că marca germană de mașini de lux a contribuit la proiectarea interioarelor capsulei presurizate. Renumitul producător auto își va folosi vehiculele electrice pentru a transporta clientela Space Perspective.
„Colaborarea noastră cu Space Perspective va permite pasionaților de spațiu să experimenteze un lux de neegalat atât la sol, cât și pe măsură ce se apropie de granițele spațiului”, a declarat Daniel Lescow, șeful Mercedes-Maybach la Mercedes-Benz Group AG. Nava spațială electrică Neptune cu Mercedes-Maybach complet electric înseamnă un viitor durabil și bogat în inspirație, îmbunătățind experiența generală pentru exploratorii noștri”, a declarat Jane Poynter, fondator și co-CEO al Space Perspective.
Dincolo de doar vizitarea obiectivelor turistice, Space Perspective a redefinit experiențele cerești, oferind chiar și nunți în spațiu. Nava spațială Neptune prezintă un loc de nuntă de neegalat, plin cu priveliști uimitoare, un minibar și o toaletă amplasată discret. Compania se pregătește pentru zboruri de testare fără echipaj în acest an, cu misiuni cu echipaj planificate pentru 2024.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.