Burberry intră în universul NFT

Brandul britanic va lansa primul joc pe vinil NFT în ediție limitată, în parteneriat cu Mythical Games.

Burberry își continuă misiunea de a cuceri generațiile mai tinere, aprofundând în jocuri și experimentând cu proprietatea digitală pentru prima dată. Marca britanică a anunțat un parteneriat cu Mythical Games la Electronic Entertainment Expo din Los Angeles. Au trecut vremurile în care lansările mari aveau loc doar în săptămâna modei.

Ca parte a legăturii, eticheta va lansa un joc pe vinil NFT în ediție limitată, supranumit Blanko, pentru jocul multiplayer al companiei, Blankos Block Party. Jucătorii pot colecta, actualiza și vinde jucării digitale. Companiile de jocuri își continuă impulsul către proprietatea digitală în cadrul jocurilor și alimentează o nouă „economie de joc pentru câștig”.

„Proprietatea jucătorilor este viitorul jocurilor, iar principiul nostru de conducere face din aceste noi economii o realitate. Blankos Block Party se află la intersecția dintre jocuri, artă, muzică și modă și prezintă jucătorilor și colecționarilor noi modalități de a se angaja și chiar de a deține o piesă a mărcilor pe care le iubesc”, a declarat Nicole Yang, vicepreședinte de marketing la Mythical Games.

Este pentru prima dată când platforma de jocuri are un parteneriat cu un brand de lux, a adăugat Yang. Jucăria digitală Burberry va fi lansată în iulie, iar marca nu a dezvăluit încă cum va arăta. „A face parte din această comunitate creativă și de pionierat cu Mythical Games este o sinergie incredibilă pentru noi și o evoluție perfectă a angajamentului nostru existent cu comunitățile de jocuri”, a declarat directorul de marketing al etichetei, Rod Manley.

Brandul experimentează jocurile online de ceva vreme, începând cu China și extinzându-se și mai mult în Asia, Marea Britanie, SUA și Canada, cu B Bounce, propriul său joc în care jucătorii pot controla un personaj de desene animate îmbrăcat în Burberry și câștiga personalizat GIF-uri și puffere virtuale Burberry. Vara trecută, a deschis un magazin de cumpărături sociale în Shenzhen împreună cu Tencent. Cumpărătorii sunt rugați să-și acceseze conturile WeChat în timp ce își fac drum prin magazin, făcând descoperiri virtuale și reale.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Nuntă fastuoasă în familia Arnault

Alexandre Arnault, al doilea dintre cei patru fii ai miliardarului Bernard Arnault, care controlează conglomeratul de lux LVMH, s-a căsătorit weekend-ul trecut la Veneția în fața unor invitați aleși pe sprânceană.

Skiwear | 4 tendințe ultra chic Chanel pentru această iarnă

Dacă apropierea de sfârșitul anului rimează cu sporturile de iarnă, colecția Coco Neige 2021-2022 de la Chanel a fost lansată la timp. Plasată sub semnul relaxării și eleganței în imaginea spiritului Chanel, casa combină sportul și stilul cu grația.

Burberry numește un nou CEO

Casa britanică de modă Burberry l-a numit pe Jonathan Akeroyd noul său director executiv din aprilie 2022. Acesta îl va succede pe Marco Gobbetti.

55.000 de dolari este prețul unei cutii speciale marca Rolls-Royce, pentru țigări și whisky

Producătorul britanic de automobile Rolls-Royce a introdus în portofoliul său de produse de colecție o cutie specială pentru whisky și trabucuri, făcută pe comandă, care se numește Rolls Royce Cellarette.

Skims X Fendi, cea mai nouă și neașteptată colaborare a anului

După Fendace, se anunță o nouă colaborare incendiară pentru Kim Jones. S-ar părea că Fendi lucrează cu marca vedetei de la Hollywood, Kim Kardashian.

Îngrijirea pielii | Aceste ingrediente nu trebuie amestecate niciodată

Știm cu toții că uleiul și apa nu se amestecă bine, dar știați că vitamina C nu se combină cu retinolul, deoarece acest lucru poate duce la dezastru?

Furmark | Ce trebuie să știți despre noua certificare pentru sectorul blănurilor

Blana este unul dintre cele mai controversate subiecte din lumea modei, iar Furmark își propune să schimbe percepția asupra acesteia. Multe case de modă proeminente de lux și alte mărci de modă durabile au evitat utilizarea blănii în produsele lor din cauza îngrijorărilor legate de bunăstarea animalelor și de efectul negativ al comerțului asupra vieții sălbatice.

Lansare Apple | Noile produse ale gigantului tech

Apple a dezvăluit, luni, noi procesoare, laptopuri și AirPods. Este al doilea eveniment Apple din această toamnă și înseamnă că are acum gadgeturi gata de livrare pentru a le așeza sub brad de Sărbători.

Un iaht pentru Hollywood. Trimaranul inspirat de fetele Bond are piscină infinită și dormitor situat pe două niveluri

Lumea a fost întotdeauna fascinată de James Bond de zeci de ani și, cu cel mai recent film „No time to Die”, care a ajuns în cinematografe, oamenii nu au mai avut altceva de discutat.

Centenar Chanel No. 5 | Chanel dezvăluie primul său calendar Advent

Cu ocazia centenarului parfumului său iconic, casa parizian[ dezvăluie un calendar Advent pentru prima dată în istoria sa. O piesă excepțională, într-o ediție limitată.

Creatoarea Maria Lucia Hohan, dată în judecată! Ce acuzații i se aduc

Scandalul dintre Maria Lucia Hohan și fostul ei angajat Nicolae Narcis Moroșeanu a ajuns în faţa instanţei. Bărbatul o acuză pe creatoarea de modă că a început să-l înjure, să-l terorizeze și să-l umilească public.

Bugatti Centodieci, de 9,6 milioane de dolari, este cu un pas mai aproape de producție

Unul dintre cele mai exclusiviste modele de Bugatti din toate timpurile este aproape gata să-și ocupe locul la linia de start.

Furmark | Ce trebuie să știți despre noua certificare pentru sectorul blănurilor

Blana este unul dintre cele mai controversate subiecte din lumea modei, iar Furmark își propune să schimbe percepția asupra acesteia. Multe case de modă proeminente de lux și alte mărci de modă durabile au evitat utilizarea blănii în produsele lor din cauza îngrijorărilor legate de bunăstarea animalelor și de efectul negativ al comerțului asupra vieții sălbatice.

hourglass_full 2 day ago format_list_bulleted FASHION
Michael Kors x 007: colaborarea care aduce glamourul Bond în garderoba ta de călătorie

Odată cu mult așteptata premieră a noului film Bond „No Time to Die”, urmează acum o cooperare exclusivă cu Michael Kors. Parteneriatul „MMK x 007” se concentrează pe glamourul și aventura pe care o reprezintă atât firma Bond, cât și marca Michael Kors.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted FASHION
Chanel a limitat achiziția celor mai populare genți de mână

„Realul este rar și rar este real” - acesta este etosul (în încercarea de a menține exclusivitatea) pe care încearcă Chanel să-l urmeze. Casa de modă populară și-a schimbat recent politica de vânzare pentru cele mai populare genți de mână, „Classic Flap Bag” și „Coco Handle”, pentru a le limita cumpărarea.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierre Casiraghi, fiul prinţesei Carolina de Monaco, este noul ambasador al casei Dior

Omul de afaceri în vârstă de 34 de ani și fiul al prințesei Carolina de Monaco se alătură soției sale, jurnalista italiană Beatrice Borromeo, ca reprezentant al casei de modă franceze.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted FASHION
Fenomen: când moda se transformă în podcasting

Conduși de boom-ul podcast-ului și de constrângerile provocate de pandemie, creatorii de modă sunt mai vocali ca niciodată. O abordare care apropie moda de publicul său, afirmându-și în același timp legitimitatea culturală.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION
Colecția de primăvară / vară 2022 a lui Giambattista Valli conține modele pentru fiecare mireasă

Giambattista Valli a prezentat colecția sa de primavară/vară 2022 la Paris, oferind încă o dată mai mult decât doar un aspect de mireasă de neuitat. Creatorul de modă, care este cunoscut pentru utilizarea de volume și tul, este o veche cunoștință în industria nunții, deoarece, pe lângă designurile sale speciale pentru mirese, celelalte creații ale sale se încadrează adesea în contextul nunții.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION