Burberry își continuă misiunea de a cuceri generațiile mai tinere, aprofundând în jocuri și experimentând cu proprietatea digitală pentru prima dată. Marca britanică a anunțat un parteneriat cu Mythical Games la Electronic Entertainment Expo din Los Angeles. Au trecut vremurile în care lansările mari aveau loc doar în săptămâna modei.
Ca parte a legăturii, eticheta va lansa un joc pe vinil NFT în ediție limitată, supranumit Blanko, pentru jocul multiplayer al companiei, Blankos Block Party. Jucătorii pot colecta, actualiza și vinde jucării digitale. Companiile de jocuri își continuă impulsul către proprietatea digitală în cadrul jocurilor și alimentează o nouă „economie de joc pentru câștig”.
„Proprietatea jucătorilor este viitorul jocurilor, iar principiul nostru de conducere face din aceste noi economii o realitate. Blankos Block Party se află la intersecția dintre jocuri, artă, muzică și modă și prezintă jucătorilor și colecționarilor noi modalități de a se angaja și chiar de a deține o piesă a mărcilor pe care le iubesc”, a declarat Nicole Yang, vicepreședinte de marketing la Mythical Games.
Este pentru prima dată când platforma de jocuri are un parteneriat cu un brand de lux, a adăugat Yang. Jucăria digitală Burberry va fi lansată în iulie, iar marca nu a dezvăluit încă cum va arăta. „A face parte din această comunitate creativă și de pionierat cu Mythical Games este o sinergie incredibilă pentru noi și o evoluție perfectă a angajamentului nostru existent cu comunitățile de jocuri”, a declarat directorul de marketing al etichetei, Rod Manley.
Brandul experimentează jocurile online de ceva vreme, începând cu China și extinzându-se și mai mult în Asia, Marea Britanie, SUA și Canada, cu B Bounce, propriul său joc în care jucătorii pot controla un personaj de desene animate îmbrăcat în Burberry și câștiga personalizat GIF-uri și puffere virtuale Burberry. Vara trecută, a deschis un magazin de cumpărături sociale în Shenzhen împreună cu Tencent. Cumpărătorii sunt rugați să-și acceseze conturile WeChat în timp ce își fac drum prin magazin, făcând descoperiri virtuale și reale.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.