Privind cele mai recente colecii ale mărcilor de lux, este clar că logomania este mult mai mult decât o simplă fază. Directorul creativ al Burberry, Riccardo Tisci, a dezvăluit o nouă linie de piese monogramate pentru vară și este plină de tot ceea ce avem nevoie pentru a trece cu stil de restul lunilor cu vreme caldă.
„Pentru a treia mea colecție TB Summer Monogram, am vrut să sărbătoresc echilibrul patrimoniului nostru cu importanța de a evolua mereu și de a privi înainte”, a dezvăluit Tisci. „Colecția surprinde acea senzație optimistă de vară și acea senzație de impuls constant, entuziasmul pentru ceea ce urmează.”
Marca a apelat la legendarul supermodel Naomi Campbell pentru campania sa. „Nu m-aș putea gândi la nimeni mai bun care să simbolizeze această natură durabilă”, a spus Tisci. „[Ea] are această energie transcendentală și frumusețe care întruchipează atât un clasicism atemporal, cât și vitalitatea verii.”
Împărtășind sentimentele designerului, Naomi Campbell a spus despre parteneriat: „Este magic să lucrezi cu Riccardo. El are întotdeauna o viziune atât de unică și reușește continuu să scoată din mine o altă fațetă, împingându-mă să fac lucruri pe care nu cred că le pot face.”
În ceea ce privește piesele, cumpărătorii se pot aștepta să găsească obiecte clasice, cum ar fi geanta Lola și ochelari de soare supradimensionați. Există, de asemenea, o ofertă extinsă de pălării, costume de baie și ținute ușoare de plajă care pot fi purtate atât la piscină, cât și prin oraș.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.