La începutul acestui an, CEO-ul brandului Bulgari, Jean-Christophe Babin, a spus că ceasurile pentru bărbați Octo Finissimo sunt mai căutate de femei. Datorită faptului că acest brand își retrăiește momentele de glorie pe această nișă, Bulgari o colecție de bijuterii unisex B.Zero 1.
„În urmă cu cinci sau șase ani, am observat că mulți bărbați cumpără colecția B.Zero 1, nu numai pentru femeile iubite, ci și pentru ei înșiși. Adoră designul pedigree”, spune Babin.
În ciuda pieselor emblematice Serpenti Bulgari care atrag atenția, colecțiile cotidiene B.Zero 1 se află în centrul mărcii. Aceasta este de fapt cea mai vândută colecție din întreaga lume. „Bijuteriile haute couture sunt ca high fasion. Reprezintă vârful artei noastre atunci când vine vorba de crearea celor mai bune piese prețioase. Pe de altă parte, deși este un aspect important al afacerii noastre, trebuie să subliniem că nu este unul major ”, adaugă Babin.
Prețurile pentru noua colecție B.Zero 1 variază de la 1.920 de dolari pentru un inel din aur roz cu inserții ceramice și ajung până la 14.000 de dolari pentru brățările din aur galben, cu diamant.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.