Cel mai nou produs din catalog este o linie de ochelari de soare ultra-premium proiectată în parteneriat cu Larry D. Sands. Colecția a fost lansată la Târgul Optical MIDO din Milano, Italia și, de asemenea, prezentată la un eveniment privat în același oraș. Numit Collection One, este alcătuită din 37 de ochelari de soare marca Bugatti care sunt creați folosind unele dintre cele mai scumpe materiale din lume, inclusiv paladiu, argint 925, fibră de carbon și abanos de Macassar.
Potrivit comunicatului de presă, colecția s-a inspirat din viziunea lui Ettore Bugatt; „Dacă este comparabil, nu mai este Bugatti.” Bugatti susține, de asemenea, că fiecare piesă din colecție a fost creată folosind materiale și tehnici nemaivăzute până acum în industria ochelarilor. Aceasta include utilizarea Positive Vapor Deposition, care a durat doi ani pentru a fi finalizată și care se face în Japonia.
Procesul este folosit și în producția de hypercaruri Bugatti. În aceasta, un material solid este vaporizat în vid și depus pe suprafața produsului pentru a crea un strat de diamant, care este foarte rezistent la uzură. Faimosul smalț roșu al producătorului de automobile este de asemenea reprodus pe ochelari de soare.
Ochelarii de soare Bugatti vor fi vânduți doar prin „buticuri extrem de exclusive” și vor avea prețuri cuprinse între 1.295 și 15.000 de dolari.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.