Conceptul? O serie de transmisii pe contul de Instagram al mărcii, unde vor avea loc concerte săptămânale, programate în fiecare marți și joi seara, în august, de la 20:30. Și genul Rock'n'Roll, foarte drag casei italiene, va fi prezent la festivalul digital.
Oportunitatea pentru etichetă de a face legătura dintre două lumi aproape de inima sa: moda și muzica. „Muzica a fost întotdeauna o parte integrantă a vieții mele, este forma de artă prin care mă conectez la sentimentele mele și îmi exprim emoțiile ... Nici o altă formă de artă nu creează un sentiment de comunitate așa cum o face muzica. Muzica, ne cuprinde în forma sa cea mai nobilă, servește ca o chemare la acțiune pentru îmbunătățirea societății. Acest sens al comunității îl căutăm la Redemption și credem că este datoria noastră să promovăm schimbările sociale și culturale atât de necesare în întreaga industrie a modei.”, explică Bebe Moratti, fondatorul și directorul artistic al Redemption.
Moratii a adăugat că „sunetul muzicii, efectul emoțional pe care îl are asupra mea și mesajul acesteia sunt aproape toate inspirația din spatele activității mele de director creativ. În această perioadă fără precedent, când cele mai multe forme de interpretare live au fost anulate, am considerat că este foarte important să menținem și să prețuim simțul comunității pe care îl inspiră muzica. Din acest motiv avem a decis să aducem câțiva artiști foarte talentați și să creăm primul nostru festival virtual de muzică de vară”.
Pe afișul festivalului apar numeroși artiști printre careJessica Andrea, Mixed Up Everything, Mint Green, Natasha Hunt Lee, Troi Irons, Sophie Lloyd, Tonina, Monica Valli și mulți alții.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.