Creație uimitoare, whisky-ul rar (54 de ani) este completat de un decantor produs manual și inspirat de hypercar-ul Valkyrie. Distilat în noiembrie 1968, acest whisky remarcabil aduce un omagiu modului cum single malt-ul excelează cu timpul în butoi. Lăsat la maturat, prețiosul lichid surprinde caracterul multi-dimensional al distileriei scoțiene Bowmore. Este povestea unui whisky prețios, împletită cu performanța unui Aston Martin.
Lichidul prețios a petrecut 54 ani într-un 2nd Fill European Oak Sherry Butt și 3rd Fill American Oak Hogshead. Inspirate de Golden Ratio (61,8% stejar-european și 38,2% stejar-american), cele două lichide au fost unite timp de 15 luni. Whisky-ul rezultat încapsulează straturi infinite de aroma pentru a captiva fiecare simț, scufundând pe deplin băutorul în fiecare picătură. Lichidul nobil este completat de un decantor suflat manual.
Fiecare decantor este inspirat de exteriorul aerodinamic al unei mașini de Formula 1, Emanând principiile de design Aston-Martin, decantorul Bowmore ARC-54 este sculptat cu precizie, creând un sentiment de profunzime în linia sa. Forma prezintă filozofia împărtășită de sculptura inspirată de linia elegantă a difuzorului. Astfel, s-a avut în vedere sporirea reflexelor fluide ale prețiosului whisky din interiorul decantorului.
Limitat la 130 de decantoare la nivel global, Bowmore ARC-54 este o experiență de băut multi-dimensională. Tonul de citrice și notele florale delicate curg împreună cu dulceața de caramel, ghimbir, scorțișoară sau turbă arsă). “Un whisky rafinat și complex precum este cel de 54 ani este o dovadă a aptitudinilor echipei noastre. Această creație rară demonstrează metodele de învechire ale mărcii Bowmore”, a spus Dr. Calum Fraser.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
PERMIS DE CĂLĂTORIE OBLIGATORIU PENTRU EUROPENI ÎN REGATUL UNIT
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.