Dragostea este în aer pentru Beyoncé. Artista americană se pregătește să lanseze cea mai recentă colecție Ivy Park, intitulată Ivy Heart, o colecție capsulă inspirată din dragoste.
Ivy Heart este a șasea iterație a colecției colaborative produsă de Adidas. Beyoncé a anunțat lansarea pe Instagram, mai întâi cu o imagine cu cuvintele Ivy Park care se transformă într-o inimă, iar apoi cu câteva dintre fotografiile de campanie, stârnind efectiv pofta fanilor ei care caută mai multe detalii.
Linia neutră din punct de vedere al genului, care prezintă mărimi incluzive, va acoperi o gamă largă - de la modă și echipament de performanță până la încălțăminte și accesorii. Acesta va fi disponibil pe site-ul de comerț electronic Adidas pe 9 februarie și în magazine începând cu 10 februarie.
Tema acestui sezon este să te iubești pe tine însuți și combină pasiunea lui Beyoncé pentru atletism și modă - rochia și treningul din velur, geaca puffy din latex artificial, salopeta pique și top cu paiete. Accesoriile includ o pălărie cu cinci panouri, un clutch și o geantă cu curea.
În total, există 30 de stiluri de îmbrăcăminte, 10 accesorii și cinci stiluri de încălțăminte, disponibile în modele unisex, obișnuite și supradimensionate, în mărimi de la 3XS la 4XL.
Paleta de culori este centrată în jurul nuanței de roșu, împreună cu roz și neutre și include Candy Paint, Lipstick Smudge, Raspberry Beret, Red, Red Whin și Cheeks, o nuanță aproape albă. Linia oferă o serie de materiale tactile, inclusiv velur, tricot cu nervuri, spandex, jacquard, jerseu și latex artificial.
Prețurile variază de la 30 la 300 de dolari.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.