Luni, bijutierul american a dezvăluit campania din toamna anului 2021, denumită „About love”, care îi are ca protagoniști pe Beyonce și Jay-Z. Cei doi formează cel mai puternic și bogat cuplu din showbiz.
Fotografiile sunt realizate de Mason Poole și îi surprind pe cei doi pentru prima oară într-o campanie publicitară. Este, de asemenea, pentru prima dată când pictura albastră Tiffany din fundal a lui Jean-Michel Basquiat, intitulată Equals Pi (1982), este văzută. În imagini, Beyoncé poartă iconicul Tiffany Diamond, fiind prima femeie de culoare care poartă diamantul și a patra persoană care îl poartă în istoria Tiffany.)

Diamantul galben cântărește 128,54 carate și are 82 de fațete. A fost descoperit în minele Kimberley din Africa de Sud în 1877; Fondatorul Tiffany, Charles Lewis Tiffany, a achiziționat diamantul brut în anul următor. De atunci a fost considerată o descoperire gemologică importantă și astăzi atârnă de un colier de platină încrustat cu 16 diamante dreptunghiulare și 46 de diamante rotunde. În total, numai diamantele albe cântăresc peste 95 de carate.
Jay-Z poartă o pereche de butoni unici, inspirată de broșa Bird on a Rock a designerului de bijuterii Jean Schlumberger. O serie de creații recente din colecția T a mărcii sunt, de asemenea, observate pe tot parcursul campaniei.
„Beyoncé și Jay-Z sunt exemplul poveștii de dragoste moderne”, a declarat Alexandre Arnault, vicepreședintele executiv Tiffany pentru produse și comunicații, despre campanie. „Ca un brand care a susținut întotdeauna dragostea, forța și exprimarea de sine, nu ne-am putea gândi la un cuplu mai iconic care să reprezinte mai bine valorile Tiffany. Suntem onorați că îi avem (pe Jay-Z și Beyonce) ca parte a familiei Tiffany.”
Campania „About love” va fi lansată la nivel global pe 2 septembrie.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Casa de bijuterii Jacob & Co. a dezvăluit un conac în valoare de 150 de milioane de dolari în Dubai, marcând astfel prima sa incursiune majoră în domeniul imobiliar și una dintre cele mai scumpe proprietăți rezidențiale din Orientul Mijlociu.
Van Cleef & Arpels a inaugurat unul dintre cele mai ambițioase proiecte culturale ale sale – Timeless Art Deco with Van Cleef & Arpels High Jewelry, o expoziție deschisă între 27 septembrie 2025 și 18 ianuarie 2026 la Tokyo Metropolitan Teien Art Museum.
Începând cu 26 septembrie 2025, Louis Vuitton dezvăluie o expoziție unică la Paris, care va revedea rolul său cheie în ascensiunea mișcării Art Deco.
Casa își celebrează moștenirea la US Open cu o colecție excepțională de bijuterii.
Prada pune în valoare bijuteriile fine cu o colecție în care culoarea devine limbaj și subversiune.
Lucrări de Picasso sau Salvador Dali vor putea fi admirate în cadrul unui vernisaj găzduit de Sala Unirii din alba Iulia.