Puțini producători de automobile se pot lăuda cu o istorie atât de lungă și atât de bogată, atât în sportul cu motor, cât și în segmentul de lux, precum Bentley Motors Limited, înființată de inginerul Walter Owen Bentley în 1919. Această istorie, totuși, include unele aspecte dificile, inclusiv falimentul în 1931 și achiziția ulterioară de către Rolls-Royce.
Cu toate acestea, Flying B a rezistat (din 1998, mulțumită în mare parte Grupului Volkswagen) și și-a trasat acum strategia pentru secolul următor: planul „Beyond de 100”, care se concentrează pe problemele globale a durabilității și diversității.
„Este la modă să vorbim despre durabilitate, dar am fost înaintea tendinței de ceva vreme”, a remarcat președintele și CEO-ul Bentley, Adrian Hallmark, potrivit Robb Report.

Obiectivul Bentley este ca gama sa să fie formată exclusiv din vehicule plug-in-hybrid (PHEV) și cu baterie (BEV) până în 2026, cu două modele PHEV care vor fi lansate în 2021; planul este ca linia de modele să devină complet electrică până în 2030. Practic, inima cu 12 cilindri a companiei va înceta să mai bată vreodată într-o mașină Bentley.
Obiectivul Bentley de a deveni o marcă de mașini de lux neutră din punct de vedere CO2 până în 2030 va fi susținut de un program de sustenabilitate structurat la nivelul întregii companii. Aceasta include dezvoltarea de modele electrificate în întreaga gamă și îmbunătățiri suplimentare din punct de vedere al impactului operațional asupra mediului, cel al lanțului de aprovizionare de nivel 1 și colaborarea cu rețeaua de dealeri.
O altă schimbare conștientă va fi diversitatea în rândurile ocupării forței de muncă ale lui Bentley. Potrivit dr. Astrid Fontaine, membru al consiliului de administrație al Bentley, care supraveghează oamenii, digitalizarea și IT, marca are ca țintă că „până în 2025, să aibă oameni care provin din toate categoriile sociale”.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.