Casa de modă franceză urmează să lanseze prima sa colecție în această vară, considerând-o neutră din punct de vedere al genului și conștientă din punct de vedere social, realizată din aur de 18 karate din surse etice, „minerale fără conflicte” și pietre prețioase urmăribile.
Faptul că cele 32 de modele vor fi îndrăznețe pare a fi un dat, dacă ultimul spectacol Balmain al directorului de creație Olivier Rousteing pentru primăvara anului 2022 a fost vreo indicație: prezenta zale de lanț de aur mărite pentru a crea topuri sexy, dintre care unul a fost purtat recent de Elle Fanning la Premiile InStyle 2021.
Directorul executiv al Balmain, Jean-Jacques Guével, numește bijuteriile fine o „extensie naturală a universului de lux al lui Balmain”, în timp ce Rousteing observă că „tot ceea ce iese din studioul nostru rămâne fidel spiritului îndrăzneț, incluziv și silueta mereu îndrăzneață a casei – ceea ce o face. Este posibil să recunoaștem rapid un design Balmain.”
Pentru noua afacere, Balmain a spus că se bazează pe expertiza Grupului Adorisa, înființat la Paris anul trecut și condus de fostul CEO al bijuterii De Beers, François Delage.
„Suntem mândri că suntem adevărați parteneri atât ai lui Olivier Rousteing, cât și ai Balmain”, a spus Delage într-un comunicat, explicând rațiunea de a fi a Adorisa. „Ne place să ne considerăm conectori și facilitatori, motiv pentru care am lucrat atât de strâns cu Olivier și echipa sa, folosindu-ne expertiza pentru a ne asigura că atât atitudinea distinctă a casei, cât și viziunea creativă a lui Olivier s-au transpus perfect în prima colecție de bijuterii fine a Balmain. În plus, angajamentele noastre profunde față de sustenabilitate și măiestrie sunt valori pe care Balmain le împărtășește în mod clar.”
Condus de Delage și Albert Bensoussan, anterior CEO al diviziei de ceasuri de lux și bijuterii de la Kering, Adorisa Group „colaborează cu casele de modă pe măsură ce acestea se diversifică în bijuterii fine, sprijinindu-le și îndrumându-le în toate aspectele legate de design, producție, marketing și distribuție”, scrie pe site-ul său.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.