Balenciaga Hello Kitty Bag este un articol care va fi apreciat în sezonul primăvară/vară, mai ales de femeile cu un simț excentric al modei. Geanta este disponibilă în nuanțe clasice de alb, roz sau negru.
Dacă vă amintiți, gențile Hello Kitty au atras multă atenție atunci când au fost prezentate la Săptămâna Modei de la Paris. Acestea integrează chipul faimoasei pisicuțe create de Juko Shimizu în 1974. Mustățile pisicii au fost înlocuite cu șnururi negre de la încălțările sport fixate pe părțile laterale ale produsului. Celebra fundă roșie a personajului este prezentă și ea, în partea superioară a genții, pentru un plus de farmec.
Balenciaga creează o juxtapunere între lux și personajul de desene animate. Pe lângă geanta Tote mare, colecția Hello Kitty include și un suport pentru telefonul mobil, XXS Tote, XS Camera Bag, precum și o geantă Top Handle în dimensiuni XXS, S și M.
Produsele „Hello Kitty” din Balenciaga sunt deja disponibile în magazinele din întreaga lume dar și online, prețul unei genți fiind de 2.590 de dolari.
Tom Cruise a primit un premiu onorific al Academiei Americane de Film în cadrul ceremoniei Governors Awards, duminică, 16 noiembrie, iar vedeta de cinema a ţinut un discurs emoţionant, scrie Variety.
Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.
Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.
Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.