A petrecut patru ani la Tiffany & Co, fiind prima femeie director de design al mărcii, unde a adus un nou sentiment de modernitate mărcii prin introducerea colecțiilor Tiffany T și Tiffany HardWear. La Louis Vuitton, influența ei persistă. Prima sa colecție de bijuterii fine, B Blossom, reinterpretează faimoasa floare Monogram a casei în noi proporții și într-o gamă interesantă de culori.
Amfitheatrof proiectează bijuterii în mod inconfundabil pentru femeia modernă, care recunoaște și este lipsită de scuze în ceea ce privește puterea propriei sale feminități. B Blossom, care a fost colecția ei de debut pentru Louis Vuitton, a fost într-adevăr un semnal pentru ceea ce urma să vină, deoarece Amfitheatrof a preluat în mâinile sale sarcina de a revitaliza ofertele de bijuterii ale mărcii. Luând motivul înflorit proiectat de Georges-Louis Vuitton în 1896, ea l-a transformat în mărgele, cu sigla ștampilată în aur și diamante pe sfere netede și sculpturale de agat alb, opal roz, onix și malachit.
Logomania, așa cum o știm, a atins apogeul în epoca succesului și a excesului din anii '80 și '90 și, de atunci, a intrat și a ieșit din modă. Colecția B Blossom se simte foarte în tendințe, deși - tinerească și energică, bijuteriile sunt recunoscute instantaneu, dar nu excesiv.
Francesca Amfitheatrof recunoaște acest lucru, deoarece a reușit să combine opulența, puterea și îndrăzneala logo-ului cu o abordare mai rafinată și delicată a bijuteriilor. Noua linie include inele, brățări, brățări, cercei, pandantive și coliere cu lănțișoare. Există, de asemenea, piese mai groase și mai declarative, inclusiv un ghiul cu design atrăgător. Combinația de pietre colorate este plăcută ochiului - arată bine oricum doriți să le amestecați și să le potriviți.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.