După completare, solicitanţii vor primi un cod unic de confirmare a înregistrării, un cod QR, care trebuie prezentat autorităţilor de frontieră (în format electronic sau tipărit), în momentul intrării în Grecia.
Formularul este disponibil în limba engleză la adresa travel.gov.gr. Completarea chestionarului va fi obligatorie până la data de 31 august.
Acest cod QR stabileşte dacă este necesar să fii supus unui test de depistare la sosire. În cazul depistării, turistul este necesar să se izoleze, în aşteptarea rezultatului testului, potrivit unui nou protocol emis de Protecţia Civilă.
În cazul unui rezultat pozitiv, turiștii vor fi contactaţi de către autorităţile elene şi plasaţi în carantină pentru 14 zile la adresa menționată în chestionar, costurile fiind suportate de către statul grec.
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.
Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.
Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.