Printre pasionații de scotch, Bowmore nu are nevoie de prezentare. Sukhinder Singh, fondatorul Whisky Exchange și proprietarul uneia dintre cele mai valoroase colecții de single-malt din lume, a proclamat odată că „whisky-urile Bowmore distilate în anii 1960 sunt unele dintre cele mai bune produse vreodată”.
Limitat la doar 100 de sticle, noul ARC-52 este un astfel de exemplu; reprezintă cea mai recentă colaborare dintre distileria veche de aproape 250 de ani și Aston Martin Lagonda, furnizorul unora dintre cele mai frumoase automobile din lume.
Distilat în 1968, whisky-ul care avea să devină ARC-52 a fost împărțit în două tipuri de butoaie, un Hogshead de stejar american și un Butt mai mare din stejar european, unde băutura avea să se odihnească timp de peste jumătate de secol într-una dintre cele mai vechi distilerii din Islay.
Și ce sticlă: într-o lume cu băuturi spirtoase rare, inundată de ambalaje exagerate, ARC-52 este exemplul unic în care vasul este la fel de demn de contemplat ca și lichidul pe care îl conține.
Spre deosebire de colaborarea tipică de lux din automobile – fie că este vorba despre un ceas elvețian, un bagaj de marcă sau o reședință strălucitoare din Miami, această carafă elegantă reprezintă designul la vârful modernității, un obiect de artă care evocă o sculptură Anish Kapoor.
Conceput printr-o combinație de proiectare asistată de computer, imprimare 3D și modelare cu argilă, sticla a avut nevoie de maeștri suflanți de sticlă pentru a avea această formă. Vine chiar și cu un deschizător magnetic pentru a elibera partea superioară din aluminiu, similar modului în care un Aston Martin se deschide din cheie.
Dacă ai reproiecta o sticlă de băuturi spirtoase pentru epoca modernă, nu ai încorpora un lacăt invizibil, de înaltă tehnologie, pentru a-ți proteja whisky-ul de 75.000 USD?
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.