Giovanna Engelbert, Global Creative Director al Swarovski, continuă să ne surprindă cu vești neașteptate. De data aceasta, casa istorică a cristalului austriac a făcut un anunț: Ariana Grande, icoană și activistă mondială a muzicii pop, va fi noua imagine a mărcii.
Ariana Grande a dezvăluit: „Este o onoare să reprezint o casă care împărtășește pasiunea mea pentru creativitate și exprimare personală.” Cântăreața, mereu dornică să încalce tabuuri, este dornică să poată porni pe această nouă cale și să răspândească un mesaj care să inspire pe toată lumea să-și prețuiască unicitatea într-un mod (evident) sclipitor.
Colaborarea dintre Swarovski și Ariana Grande se va concretiza într-o campanie dedicată sezonului sărbătorilor 2024, promițând să unească moda și arta într-un dialog creativ fără precedent. Giovanna Engelbert subliniază că energia pozitivă și carisma Arianei sunt în perfectă armonie cu esența mărcii: „Swarovski aduce bucurie lumii și abia aștept să văd cum se dezvoltă acest parteneriat”, a spus ea.
Într-adevăr, această sinergie incredibilă dintre Swarovski și Ariana reprezintă o uniune perfectă: pe de o parte, inovația și tradiția unei case istorice; pe de altă parte, prospețimea și autenticitatea unui artist global. „Ariana este o artistă genială a cărei creativitate strălucește prin cântecele, interpretările vocale și stilul ei personal”, conchide Engelbert.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Sabrina Carpenter este noua muză a lui casei Versace, celebrând ochelarii Biggie, embleme ale unui stil aflat la răscrucea dintre lux și cultura urbană.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.