Asta înseamnă că ochelarii despre care tot auzim în online se află într-adevăr în curs de dezvoltare, deși proiectul e învăluit în mister. Pare că vorbim despre un model „intermediar”, aducând un format și funcții similare cu Ray-Ban de la Meta. .
Pe partea tehnică, acești ochelari ar urma să includă camere, microfoane și capabilități AI destinate interacțiunii contextuale. Practic, Siri devine asistent vizual mobil, capabil să „vadă” lumea din jurul nostru și să ofere răspunsuri în timp real. Funcționalitățile de bază vor acoperi captură foto–video, apeluri, redare audio și suport pentru navigație, toate integrate în lentile, discret.
Pare că Apple testează deja multe prototipuri la nivel intern, conform unei surse citate de Bloomberg. Acestea vor fi folosite pentru testare pe tot parcursul anului 2025, semn că producătorul vrea să evite amânările care au afectat alte produse experimentale în trecut.
Mai mult, compania dezvoltă și cipuri proprii optimizate pentru acest format, cu accent pe eficiența energetică și o greutate redusă.Lansarea acestor ochelari ar fi doar începutul Apple în zona AR. Acest prim model AI este considerat precursor al unei versiuni mult mai avansate plănuită de către Apple.
Deocamdată însă, ochelarii smart cu AI se anunță a fi o extensie interesantă în ecosistem, fiind situați la același nivel cu AirPods sau Apple Watch.
Nu avem încă informații cu privire la preț. Ar trebui să coste undeva sub 500 de dolari, luând în considerare că modelul Meta costă în jur de 300 de dolari.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.