Alberta Ferretti a recunoscut că s-a cam săturat de un mod de a face afaceri care pune atât de mult accent pe industrializarea modei. „Simt că acum este timpul să mă concentrez pe crearea de piese cu o identitate puternică, care să răspundă cu siguranță nevoilor actuale, dar care, în același timp, pot fi relevante pentru garderoba unei femei pentru o lungă perioadă de timp”, a spus ea în timpul unui interviu.
Designerul a fost în oraș pentru un eveniment special pe care l-a susținut sâmbătă seara în colaborare cu municipalitatea de la Veneția, ca parte a aniversării de 1.600 de ani a orașului.
„Când Veneția și Fundația Musei Civici m-au contactat pentru acest proiect, m-am simțit incredibil de onorată și fericită, deoarece Veneția este cel mai frumos oraș pe care l-am văzut vreodată în viața mea”, a spus Ferretti. „Când petreci ceva timp aici, simți cu adevărat că mintea ta începe să devină mai creativă, iar imaginația este cel mai important ingredient al creativității.”
Eliberându-se de strategiile de comercializare și de nevoile comerciale, cu acest eveniment - desfășurat în colaborare cu Festivalul de Film de la Veneția - designerul a reușit să găsească platforma ideală pe care să-și pună în scenă viziunea semnăturală despre feminitate și eleganță, de această dată, în concordanță cu spectacolul nuanțat de o notă de excentricitate.
Desfășurat la prestigiosul Cà Rezzonico de la Veneția, un palat somptuos care găzduiește un muzeu dedicat istoriei și artei secolului al XVIII-lea al orașului, evenimentul a inclus un cocktail organizat în grădină, care a fost urmat de un spectacol de 26 de ținute unice.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania