Canalele din Amsterdam sunt din nou “pânza” pentru arta mainstream spectaculoasă datorită celui de-al 8-lea festival anual al luminii din Amsterdam. Timp de 53 de zile, instalațiile realizate de artiști locali și internaționali transformă orașul Amsterdam într-un spectacol de culoare și lumină. Ediția din 2019 este ghidată de tema generală DISRUPT!, Ceea ce face ca instalațiile să reflecte asupra temelor relevante precum schimbările climatice, tehnologia și războiul. Profitând de cele aproape 16 ore de întuneric din Amsterdam din această perioadă a anului, opera de artă luminează zonele cheie ale orașului. De remarcat este Tensiunea de suprafață a lui Tom Biddulph și Barbara Ryan. Pe măsură ce o mașină fragmentată se scufundă într-un canal, ne reamintim de toate scenele de dezastru prea familiar pe care le vedem la știrile de la miezul zilei. Artistul japonez Masamichi Shimada se joacă, de asemenea, cu apă în Butterfly Effect. În acest caz, fluturii delicați ating suprafața apei, aripile lor strălucind într-un albastru intens. Ilustrați în mișcare și cu proporții supradimensionate, Shimada atrage atenția asupra puterii lor.
O altă piesă atrăgătoare este Ordinul lui Lambert Kamps. Această sculptură cinetică este formată din nouă cercuri luminoase care se rotesc continuu unul în jurul celuilalt. Mișcarea lor hipnotică reamintește de inelele lui Jupiter sau de electronii care orbitează în jurul unui atom și este o metaforă a lumii noastre dinamice, în continuă schimbare. Vizitatorii pot găsi cu ușurință drumul către toate instalațiile de lumină temporară datorită unei hărți online. Dar poate cel mai bun mod de a experimenta magia evenimentului este atunci când te deplasezi chiar pe apă. Din fericire, există multe tururi turistice diferite care străbat canalele pentru a prezenta lucrările de artă. Pe lângă instalațiile de lumină, Amsterdam Light Festival mai are programat un bogat program de discuții cu și despre artiști, lecturi, ateliere și concerte până pe data de 19 ianuarie 2020.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.