Această colecție-capsulă va cuprinde haine și accesorii pentru câini și pisici, dar și o serie de genți din piele numai bune pentru transportul animalelor de talie mică sau medie. Gențile sunt realizate din piele durabilă, rezistentă la zgârieturi, și prevăzute cu inserții din plasă care permit o ventilație optimă, pentru ca animalele să se poată bucura de maximum de confort în interior. Pe partea din afară, fiecare geantă este prevăzută cu buzunare, astfel încât o astfel de geantă să poată transporta nu numai animalul tău de companie, ci și toate accesoriile sale.
Apropo de accesorii, colecția-capsulă adidas Originals Pets include și o serie de zgărzi din piele, cu hardware în nuanțe aurii. Acestea vin în diverse dimensiuni, atât ca circumferință, cât și ca grosime, pentru a se potrivi unei plaje cât mail largi de animale, și sunt prevăzute cu câte un talisman pe care apare logo-ul adidas. Colecția este completată de un set de tricouri pentru căței și pisici, în tandem cu un alt set perfect asortat de tricouri pentru oameni. Acestea vor fi disponibile în mai multe variante de culori – verde/alb, galben/alb, alb/albastru și alb/roz.
Colecția este disponibilă din 20 mai în China, în magazinul adidas din Anfu Road, Shanghai. Cu toate acestea, piesele vor putea fi achiziționate online și în afara teritoriului Chinei prin platformelor online partenere cu brandul adidas, începând cu data de 27 mai 2025.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.
Dior dezvăluie o nouă eră asociindu-l pe Kylian Mbappé cu viziunea sa pentru vara anului 2026.