Tocmai de aceea există mărci precum Caviar, pentru a personaliza chiar și cele mai obișnuite obiecte, de exemplu, o carcasă pentru telefon parcă dețineți ceva cu adevărat spectaculos.
Caviar nu este străin să scoată huse de telefon scumpe, care costă de mai multe ori mai mult decât dispozitivul în sine, dar pentru cel mai nou iPhone 13, marca s-a întrecut pe sine. Diferite modele de ceasuri Rolex inspiră cea mai recentă colecție de carcase de lux pentru modelele iPhone 13 Pro și Pro Max. Există cinci variante disponibile care vor face alegerea mai dificilă în comparație cu alegerea dintre cele mai recente versiuni de iPhone 13.
Yacht Club, Olive Rays, Dark Sky, Meteorite și Benvenuto sunt toate inspirate de ceasurile iconice Rolex și sunt limitate la doar 99 de unități.
Varianta Olive Rays se inspiră din colecția Rolex Datejust și prezintă verigi metalice placate cu aur. Apropiată de acest design este carcasa Yacht Club, care se inspiră din Rolex Yacht-Master II. Cu panoul său din bronz-titan și rama ceasului roz pe albastru, veți privi în spatele telefonului mai des decât ați crede.
Carcasa Dark Sky vine cu stejar colorat negru cu metal placat cu aur pentru cei cu o dragoste de nezdruncinat pentru negru. Unii dintre voi ar putea ghici că se inspiră de la Rolex Sky-Dweller. Următoarea este carcasa Meteorite inspirată de Rolex Cosmograph Daytona. După cum se numește, această carcasă de telefon încorporează de fapt material din meteorit natural în partea superioară a carcasei, în timp ce partea inferioară este din titan lustruit cu acoperire PVD neagră care înconjoară un panou din fibră de carbon.
Cea mai luxoasă variantă a modelelor Caviar iPhone 13 Pro și Pro Max este carcasa Benvenuto bazată pe Rolex Cellini. Aceasta prezintă un model captivant de răsărit gravat în aur alb de 18 karate și acoperit cu o decorație din aur de 18 karate. Completarea perfectă a elementelor aurii este adăugarea de piele de crocodil.
Carcasa Benvenuto se vinde cu aproximativ 25.000 de dolari. Celelalte modele vor fi disponibile pentru aproximativ 6.000-8.500 de dolari.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.