Există o mulțime de companii din întreaga lume care promit să facă din mașinile zburătoare o realitate, care a fost un vis colectiv al omenirii de multe decenii. Cu toate acestea, o companie suedeză numită Jetson a atins titlurile anul trecut după ce a lansat un videoclip cu vehiculul său aerian numit Jetson One.
De fapt, videoclipul de lansare de pe canalul oficial de YouTube al companiei, care a fost postat cu câteva luni în urmă, are peste 14 milioane de vizualizări, ceea ce continuă să arate popularitatea mașinii zburătoare. Start-up-ul suedez a început să accepte comenzi în octombrie 2021 pentru Jetson One, care are un preț de 92.000 de dolari.
Jetson a anunțat acum că întreaga producție pentru 2022 a fost deja epuizată. Eticheta de preț ar putea să nu sune prea rău pentru o mașină zburătoare electrică, dar trebuie să vă amintiți că Jetson One ar putea ajunge să fie altceva decât vaporware. Într-un interviu acordat CNET, unul dintre fondatorii Jetson, Peter Ternström, a spus căsunt în lucru 163 de precomenzi pentru vehiculul aerian electric, ceea ce este destul de impresionant. Scopul companiei este „de a face cerul disponibil pentru toată lumea cu vehiculul nostru aerian electric personal în siguranță”.
Jetson One este fabricat din aluminiu și fibră de carbon pentru a-l face ușor. Alimentată de opt motoare electrice, mașina zburătoare este capabilă să atingă viteze de până la 100 km/h și să zboare timp de aproximativ 20 de minute cu o singură încărcare. În plus, aeronava cu un singur loc dispune de sisteme avansate de avionică și siguranță, inclusiv un computer de zbor triplu redundant, urmărirea terenului și evitarea obstacolelor. Compania intenționează să înceapă livrările clienților până în 2023.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.