Fiind partenerul de viață de câțiva ani al Rihannei, rapperul A$AP Rocky știa că ochii vor fi ațintiți asupra lui la Super Bowl LVII și nu a ratat ocazia de a se îmbrăca pentru a impresiona. În timp ce Rihanna a furat inevitabil spectacolul cu prestația ei – și cu anunțul că ea și Rocky așteptau un al doilea copil – jacheta personalizată a rapperului Jeff Hamilton a fost apreciată datorită mesajului de pe spate.
Cureaua lui, creație Alex Moss, avea un design din aur alb împânzit cu diamante și rubine, care a durat patru luni pentru a fi creat conform specificațiilor rapperului.
Geaca din piele Jeff Hamilton a lui Rocky a fost în egală măsură pro-fotbal, Team Rihanna și patriotică, prezentând stele și dungi pe față și un orizont al orașului pe spate, suprapus cu o imagine a mâinii tatuate a Rihannei care susține o minge de fotbal.
Aceeași imagine cu mâna Rihannei ținând o minge de fotbal NFL a fost folosită pentru a-și anunța spectacolul în septembrie, iar NFL și-a semnalat aprobarea pentru alegerea modei a lui Rocky printr-un videoclip pe Instagram, care aruncă o privire mai atentă asupra designului său personalizat, subtitrând „Jacheta lui A$AP este totul."
Spre deosebire de jachetă, centura Alex Moss a lui Rocky nu a fost concepută special pentru Super Bowl, dar a fost cu toate acestea imposibil de ignorat. Potrivit unui interviu din 2022 cu TMZ , Rocky l-a căutat pe designer anul trecut pentru o curea personalizată și o cataramă proiectată manual, cu „GRIM”. Piesa a fost realizată manual în studioul de bijuterii Moss din New York, iar catarama este realizată din aur alb de 18k, cu diamante albe, diamante verzi, diamante negre și rubine, care descriu designul său, cu litere concepute pentru a arăta ca logo-ul Goosebumps al lui RL Stine pentru „G” pe Hypebeast și ca sigla Monster Energy pentru „M”, pe Complex. Cureaua în sine este un design monogramă Gucci, acoperit cu pietre colorate, iar întreaga creație a durat patru luni pentru a fi finalizată și l-a costat pe rapper 322.000 de dolari.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză