Ray-Ban, simbolul atemporal al stilului, face un nou pas înainte, anunțând numirea lui A$AP Rocky ca prim director de creație din istorie. Un anunț care rezonează ca un semnal puternic: fuziunea lumii modei, muzicii și inovației. Designerul vizionar preia conducerea Ray-Ban Studios, o platformă dedicată artei și culturii, pentru a redefini imaginea și viitorul mărcii.
A$AP Rocky, numele complet Rakim Mayers, a lăsat o amprentă de neșters în industria muzicală din 2011, dar influența sa nu se oprește aici. Între albumele sale apreciate, colaborările sale iconice în modă și rolul său de antreprenor de avangardă, artistul a știut întotdeauna să regândească granițele dintre artă, cultură și modă. Astăzi, rapperul preia o nouă provocare ghidând studiourile Ray-Ban în viitor.
Misiunea sa este clară: să imagineze noi creații și experiențe îndrăznețe care să se inspire din universul său unic, în timp ce aduc un omagiu moștenirii mărcii. Prima sa inițiativă ca director de creație? Colecția Blacked Out, o reinterpretare a Mega Icons care va fi lansată în aprilie 2025. Un amestec de design avangardist și măiestrie atemporală cu o întorsătură radical modernă.
„Întotdeauna am admirat capacitatea Ray-Ban de a rămâne fidel rădăcinilor sale, în timp ce evoluez constant, sunt încântat să fac parte din această moștenire puternică și să dezvolt următorul capitol al unui brand iconic”, a spus A$AP Rocky, exprimându-și entuziasmul pentru această colaborare care marchează un punct de cotitură în cariera sa.
De aproape 80 de ani, Ray-Ban a fost mult mai mult decât un simplu brand de ochelari. Este un adevărat simbol, purtat de muzicieni, actori, artiști și icoane ale culturii pop, care au întruchipat spiritul rebel și îndrăzneala mărcii. Sosirea lui A$AP Rocky în această familie ilustrează perfect acest ADN de pionier, de creativitate fără margini și de inovație.
Leonardo Maria Del Vecchio, președintele Ray-Ban, și-a exprimat entuziasmul față de lucrul cu rapperul: „Ray-Ban este mai mult decât industria ochelarilor; nu este doar un brand, este un stil de viață. Astăzi, îi urăm bun venit lui A$AP Rocky în familia noastră; este un artist și creator vizionar. Capacitatea lui de a depăși granițele lumilor pe care le explorează se aliniază perfect cu ADN-ul Ray-Ban.”
A$AP Rocky, fidel spiritului său de avangardă, merge mai departe decât simpla creare de ochelari. Viziunea sa cuprinde o reinventare completă a experienței Ray-Ban, atât în ceea ce privește produsele, cât și spațiile fizice. Va reinterpreta ramele clasice cu detalii îndrăznețe și lentile ultra-negre care vor îmbunătăți Colecția Blacked Out. Acești ochelari revăzuți vor amesteca influențe vintage și accente moderne, creând o fuziune perfectă între moștenire și inovație.
Dar proiectul nu se oprește aici: rapperul se va ocupa și de campanii de comunicare, de amenajarea magazinelor Ray-Ban și de integrarea artelor în fiecare colț al universului mărcii. Va implica regândirea modului în care brandul interacționează cu consumatorii săi, prin amestecarea muzicii, modă și artă pentru a oferi o experiență nouă și captivantă.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.