Ray-Ban, simbolul atemporal al stilului, face un nou pas înainte, anunțând numirea lui A$AP Rocky ca prim director de creație din istorie. Un anunț care rezonează ca un semnal puternic: fuziunea lumii modei, muzicii și inovației. Designerul vizionar preia conducerea Ray-Ban Studios, o platformă dedicată artei și culturii, pentru a redefini imaginea și viitorul mărcii.
A$AP Rocky, numele complet Rakim Mayers, a lăsat o amprentă de neșters în industria muzicală din 2011, dar influența sa nu se oprește aici. Între albumele sale apreciate, colaborările sale iconice în modă și rolul său de antreprenor de avangardă, artistul a știut întotdeauna să regândească granițele dintre artă, cultură și modă. Astăzi, rapperul preia o nouă provocare ghidând studiourile Ray-Ban în viitor.
Misiunea sa este clară: să imagineze noi creații și experiențe îndrăznețe care să se inspire din universul său unic, în timp ce aduc un omagiu moștenirii mărcii. Prima sa inițiativă ca director de creație? Colecția Blacked Out, o reinterpretare a Mega Icons care va fi lansată în aprilie 2025. Un amestec de design avangardist și măiestrie atemporală cu o întorsătură radical modernă.
„Întotdeauna am admirat capacitatea Ray-Ban de a rămâne fidel rădăcinilor sale, în timp ce evoluez constant, sunt încântat să fac parte din această moștenire puternică și să dezvolt următorul capitol al unui brand iconic”, a spus A$AP Rocky, exprimându-și entuziasmul pentru această colaborare care marchează un punct de cotitură în cariera sa.
De aproape 80 de ani, Ray-Ban a fost mult mai mult decât un simplu brand de ochelari. Este un adevărat simbol, purtat de muzicieni, actori, artiști și icoane ale culturii pop, care au întruchipat spiritul rebel și îndrăzneala mărcii. Sosirea lui A$AP Rocky în această familie ilustrează perfect acest ADN de pionier, de creativitate fără margini și de inovație.
Leonardo Maria Del Vecchio, președintele Ray-Ban, și-a exprimat entuziasmul față de lucrul cu rapperul: „Ray-Ban este mai mult decât industria ochelarilor; nu este doar un brand, este un stil de viață. Astăzi, îi urăm bun venit lui A$AP Rocky în familia noastră; este un artist și creator vizionar. Capacitatea lui de a depăși granițele lumilor pe care le explorează se aliniază perfect cu ADN-ul Ray-Ban.”
A$AP Rocky, fidel spiritului său de avangardă, merge mai departe decât simpla creare de ochelari. Viziunea sa cuprinde o reinventare completă a experienței Ray-Ban, atât în ceea ce privește produsele, cât și spațiile fizice. Va reinterpreta ramele clasice cu detalii îndrăznețe și lentile ultra-negre care vor îmbunătăți Colecția Blacked Out. Acești ochelari revăzuți vor amesteca influențe vintage și accente moderne, creând o fuziune perfectă între moștenire și inovație.
Dar proiectul nu se oprește aici: rapperul se va ocupa și de campanii de comunicare, de amenajarea magazinelor Ray-Ban și de integrarea artelor în fiecare colț al universului mărcii. Va implica regândirea modului în care brandul interacționează cu consumatorii săi, prin amestecarea muzicii, modă și artă pentru a oferi o experiență nouă și captivantă.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.