Decizia de a lucra cu actrița, cântăreața și activista este în concordanță cu obiectivul directorului de creație Pierpaolo Piccioli de a face marca mai sincronizată cu vremurile și mai incluzivă, păstrând în același timp codurile sale istorice.
Casa de modă italiană a anunțat noul rol al actriței cu două fotografii proaspete. Vedeta a pozat cu noua geantă Valentino cu lanț nappa și știfturi romane. Desculță și îmbrăcată în rochii vaporoase, Zendaya arată uimitor.

O pictogramă a modei în devenire cunoscută pentru colaborarea cu stilistul Law Roach, Zendaya este neînțeleasă de unele mărci, dar pentru Valentino, ea reprezintă noile „coduri ale mărcii”. Directorul de creație Pierpaolo Piccioli o consideră un „reprezentant natural al conceptului său contemporan de romantism”.
„Motivul pentru care am ales-o pe Zendaya ca noua imagine a mărcii Valentino este pentru că ea întruchipează și reprezintă perfect ceea ce este și reprezintă Valentino astăzi. Este o tânără puternică și ambițioasă care își folosește talentul și lucrează pentru a se exprima”, a explicat Piccioli.
În ultimii doi ani, Zendaya a obținut roluri de ambasador Lancôme și Bulgari și a proiectat o colecție cu Tommy Hilfiger. Dar pe lângă faptul că face furori în modă, vedeta își folosește vocea pentru a produce schimbarea. Ea și-a mobilizat admiratorii pe rețelele sociale pentru a vota la alegerile din SUA 2020 și, la începutul anului, și-a folosit platforma pentru a educa și a vorbi despre rasismul sistemic și brutalitatea poliției.

Zendaya este cea mai tânără actriță care câștigă un Emmy. La 24 de ani, a câștigat premiul Emmy pentru cea mai bună actriță într-un rol dramatic. Are rolul principal din seriul „Euphoria”, despre viața și problemele unui grup de liceeni americani.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză