Această idee este la fel de nouă ca și ocupația în sine. Niciodată până acum nu a existat o companie aeriană chiar și pentru medici care să salveze vieți. Platforma Fintech Willa identifică nevoia urgentă a influencerilor de a acoperi evenimentele de pe tot globul și de a face clic pe selfie-uri.
Traseul inaugural de călătorie îi va duce pe TikTokeri și experții în rețelele sociale din Los Angeles la Mecca rețelelor sociale, Coachella. Având la dispoziție o companie aeriană, este de așteptat ca acești giganți ai rețelelor de socializare să fie tratați ca regalități de la început.
Nu numai că vor fi luați de la scara avionului și lăsați la intrarea în Coachella, dar călătoriile lor vor fi, de asemenea, pline de răsfăț, cum ar fi micul dejun cu șampanie înainte de festival și IV Drips de recuperare după festival.
„Am lansat Willa Air pentru a oferi călătorii super-rapide și convenabile pentru creatorii de conținut care pleacă la evenimente în SUA. Desigur, lansăm în acest weekend uriaș, alimentat de creatori, în Coachella Valley, unul dintre cele mai mari evenimente de influență al anului”, a declarat cofondatorul Willa și directorul de marketing, Aron Levin.
Deși o companie aeriană exclusivă pentru influenceri pare ciudată, ne putem imagina fără îndoială cum va fi experiența.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.