Compania austriacă face astfel un nou pas pentru a promova practici de producție și de consum durabile, și de transformare a modului în care oamenii beau apă, printr-o hidratare delicioasă și rapidă, caldă sau rece, alături de jucătorul de tenis desăvârșit, Novak Djokovic, care este ambasador global al brandului și totodată unul dintre investitori.
Spre bucuria fanilor, termosul vine într-un design elegant, ca o alternativă sustenabilă și mai sănătoasă de hidratare, pe care o pot folosi atât în confortul casei, dar și în deplasare. Are capacitatea de a păstra băutura rece ca gheața timp de 24 de ore, iar caldă, de la 6 până la 12 ore. Având pereți dubli, fiind izolat în vid, ușor de curățat și în același timp rezistent la scurgeri datorită închiderii etanșe, termosul poate păstra gustul autentic al apei. Este conceput cu mâner pentru transport și prindere, devenind astfel un accesoriu care atrage toate privirile atât la antrenament, cât și la plimbare. În tonuri de verde, gri sau albastru, termosul este disponibil pentru comandă pe website-ul Waterdrop Romania.

„Credem cu tărie în puterea exemplului, iar figurile iconice și numele cu renume ne vor oferi întotdeauna acel declic de care avem nevoie pentru a deprinde un nou obicei, iar ulterior, depinde de determinarea fiecăruia cum reușim să îl transformăm într-un comportament sănătos din toate punctele de vedere – adevărata schimbare începe cu noi”, a declarat Katerina Navratilova – CEO Waterdrop CEE.
Influența lui Djokovic depășește lumea tenisului, astfel că termosurile multifuncționale din oțel inoxidabil „ascund” atât îndemnul „Hidratează-te ca un profesionist!”, dar și efortul comun de a proteja resursele planetei, în ton cu adoptarea unui stil de viață sănătos.
Mai mult, prin alegerea unui recipient reutilizabil, în detrimentul celor din plastic, consumatorii pot contribui semnificativ la reducerea amprentei personale de CO2. Totodată, folosind cuburile de hidratare de la waterdrop, aceștia își pot îmbogăți apa cu cele mai bune extracte de fructe și de plante, vitamine și antioxidanți, bucurându-se de o experiență intensă și diferită de hidratare.
Prin această lansare, Waterdrop subliniază încă o dată preocuparea sa pentru protecția mediului, ca parte dintr-o strategie mai amplă de acțiuni adoptate în direcția sustenabilității. Implicarea scale-up-ului austriac în lumea sportului vine astfel și ca o promisiune ambițioasă de susținere a sănătății oamenilor, de la profesioniști la amatori, de la entuziaști la suporteri.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.