Chiar și cu pandemia care ne-a lovit anul acesta, atmosfera de afară poate fi anostă și sedentară, dar nu și pe YouTube, unde vedetele cu cele mai mari câștiguri acumulează până la 50-60 de milioane de vizionări pe videoclip.
Desigur, numărul de afișări a explodat în ultimele luni, ceea ce înseamnă că lumea stă în casă, pe YouTube sau Netflix. Afacerile pe YouTube sunt în plină expansiune. Oameni precum Donaldson și ceilalți cei mai bine plătiți vloggeri au obținut venituri totale estimate la 211 milioane de dolari de la 1 iunie 2019 la 1 iunie 2020, o creștere de 30% față de anul precedent.
Cu siguranță, se pare că pandemia a fost o binecuvântare deghizată pentru vloggeri, care fac bani mai mult ca niciodată. Deși cel mai mare câștigător, Ryan Kaji, un băiețel de doar nouă ani, care a urcat pe primul loc pentru al treilea an consecutiv, spune: „Abia aștept până când ne putem întoarce afară”.
Să aruncăm o privire la cât de mult au câștigat primii 10 vloggeri din lume în acest an!
10. Jeffrey Star (Jeffrey Lynn Steininger Jr) - 15 milioane de dolari / 16,9 milioane de abonați
9. David Dobrik - 15,5 milioane de dolari / 18 milioane de abonați
8. Blippi (Stevin John) - 17 milioane de dolari / 27,4 milioane de abonați
7. Nastya (Anastasia Radzinskaya) - 18,5 milioane de dolari / 190,6 milioane de abonați
6. Preston Arsement - 19 milioane de dolari / 33,4 milioane de abonați
5. Markiplier (Mark Fischbach) - 19,5 milioane de dolari / 27,8 milioane de abonați
4. Rhett și Link - 20 milioane de dolari / 41,8 milioane abonați
3. Dude Perfect - 23 milioane de dolari / 57,5 milioane de abonați
2. Mr. Beast (Jimmy Donaldson) - 24 milioane $ / 47,8 milioane de abonați
1. Ryan Kaji- 29,5 milioane de dolari / 41,7 milioane de abonați
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.