Viitorul cumpărăturilor online

Pentru multe mărci, să-și satisfacă clienții este esențială pentru misiune, deoarece boom-ul comerțului electronic în timpul pandemiei nu prezintă semne de retragere. În al treilea trimestru al anului 2020, vânzările din comerț electronic au crescut cu 37% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, potrivit cifrelor oficiale, oferite de Business of Fashion.

Dar cu opțiuni ample pentru orice, de la lenjerie intimă până la produse de îngrijire a pielii, cumpărătorii au așteptări ridicate și toleranță mică la greșeli. Unele dintre mărcile de servicii adoptate ca măsuri stopgap - cum ar fi livrarea în aceeași zi sau chaturile live online cu asociații magazinelor - devin dispozitive permanente.

Șase predicții care vor defini viitorul cumpărăturilor online

Serviciul online pentru clienți online este aici pentru a rămâne

Când clienții au trecut la cumpărături online în timpul pandemiei, mulți încă se așteptau la același serviciu personalizat pe care l-au primit în magazine. Instrumentele și tacticile dezvoltate înainte de pandemie - chatbots și mesaje de ziua următoare de la echipa de socializare - nu l-au eliminat.

Când s-au închis magazinele, comercianții au trebuit să răspundă la e-mailuri sau să ofere sfaturi în chat-urile online. Noua tehnologie a făcut ca angajații să poată vorbi mai ușor cu clienții prin social media.

Livrarea în ore, nu în zile

Pentru mulți clienți, transportul de două zile nu mai este suficient de rapid. Un sondaj PwC din 2018 a arătat că mai mult de 40% dintre respondenți au spus că vor plăti pentru transportul în aceeași zi și 23% au spus că vor plăti pentru livrarea care vine în termen de trei ore.

Aceste cifre au crescut probabil, pe măsură ce consumatorii obișnuiau să facă cumpărături în magazine, cu reticență, treceau la comerțul electronic. Unii comercianți cu amănuntul s-au asociat cu servicii de livrare de ultimul kilometru, cum ar fi Instacart și Postmates, pentru a efectua livrări în aceeași zi, folosindu-și magazinele ca mini centre de distribuție care permit, de asemenea, cumpărarea online, ridicarea în magazin sau cumpărarea online, returnarea- in magazin.

Tehnologia potrivită

Trecerea rapidă către comerțul electronic poate crea o nouă cerere pentru haine care nu trebuie încercate. Comercianții cu amănuntul care doresc să reducă numărul de returnări ar putea orienta clienții către tehnologia de potrivire virtuală.

Linia dintre comerț și conținut se va estompa mai mult

Milenarii fac cumpărături online în timp ce urmăresc seriale și filme pe Netflix.

„Mereu am crezut că ținutele (unui personaj) erau atât de interesante în acel serial și le-am căutat tot timpul pe Google”, a spus un utilizator de Instagram. „Poate ar trebui să existe un serviciu în care să existe un cod QR cu fiecare episod și apoi puteți găsi articolele care pot fi cumpărate.”

Jocurile sunt următoarea strategie de marketing

Pe parcursul pandemiei, jocurile, mai mult decât pâinea de casă și puzzle-urile, au devenit o distracție pentru aproape fiecare consumator. Un raport al Grupului NPD din noiembrie a constatat că patru din cinci consumatori americani au jucat un joc video în ultima lună, număr care a crescut cu șase puncte procentuale de la an la an.

În decembrie, Balenciaga a lansat cea mai recentă colecție sub forma unui joc numit „Afterworld: The Age of Tomorrow”, în care jucătorii sunt invitați să navigheze într-o țară fantastică pe cinci niveluri prevăzută de directorul de creație Demna Gvasalia, începând de la un magazin de vânzare cu amănuntul continuând printr-o pădure.

Mărcile nu trebuie să-și creeze propriile lor jocuri pentru a se alătura tendinței: pot colabora cu jocuri pentru a crea avatare. Mărcile pot câștiga bani direct prin crearea de haine virtuale pe care oamenii le pot cumpăra cu puncte câștigate din jocuri 

Experiența „magazinului” online

De ani de zile, comercianții au cheltuit timp, bani și inteligență semnificativă pentru a-și promova magazinele ca „experiențe”, indiferent dacă asta însemna instalații de muzeu sau pârtii de schi pe coridoarele mallurilor. În schimb, comerțul electronic a rămas în mare parte limitat la selectarea articolelor.

Cu tehnologia de realitate virtuală, cumpărăturile online ar putea semăna mai mult cu magazine fizice sau cu medii complet diferite, spun experții.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Viviana Sposub a îmbrăcat rochia de mireasă. Anunțul despre nunta cu George Burcea

Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.

Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC