Până nu cu mult timp în urmă, prezentările de modă ale casei Victoria's Secret culminau cu un show în care fotomodele sexy și slabe purtau ținute fanteziste. La spectacol participau VIP-urile și modelele, evenimentul fiind unui unic. „Îngerii” Victoria's Secret - care au făcut parte din familia VS - nu vor fi uitați. A fi selectată să faci parte din spectacol era considerat unul dintre cele mai importante momente din carieră - îngerii VS simbolizau cele mai frumoase femei de pe planetă.
În 2021, noul ideal de frumusețe este departe de modelele cu păr perfect, zâmbete angelice și măsuri corporale ideale. Acum vrem să vedem femei adevărate și exact asta vrea să pună în aplicare marca Victoria's Secret în viitor. Stereotipul corpului feminin ideal a fost redefinit atunci când am început să privim corpul dincolo de silueta feminină: ne-am dat seama că frumusețea nu are nimic de-a face cu centimetrii sau culorile și am implementat ideea cu diferite siluete și pe diferite căi. Asta reflectă marca prin colectivul Victoria's Secret.
Noul director de marketing al mărcii, Martha Please, vrea să ducă marca de lenjerie la un nou nivel cu această inițiativă. Cea mai semnificativă schimbare poate fi văzută chiar de ambasadorii mărcii, inclusiv Priyanka Chopra, jurnalista Amanda de Cadenet și fotbalista profesionistă și activista LGBTQIA + Megan Rapinoe, toate fac parte din noul VS Collective și sunt văzute ca modele de urmat.
Paloma Elsesser spune: „Sunt încântată să lucrez cu Victoria's Secret în această calitate și să susțin misiunea noastră comună de a surprinde și sărbători vastitatea și frumusețea feminității. Experiența mea de până acum a fost foarte plină de satisfacții și împlinire și aștept cu nerăbdare să colaborăm”.
We are proud to announce an exciting new partnership platform, #TheVSCollective, designed to shape the future of Victoria’s Secret. @adutakech1 @amandadecadenet @mPinoe @priyankachopra Eileen Gu, Paloma Elsesser, Valentina Sampaio https://t.co/IdYrmLWkPM pic.twitter.com/bd9QMhCz2W
— Victoria's Secret (@VictoriasSecret) June 16, 2021
Priyanka Chopra Jonas: „Îmi amintesc în mod viu emoția de la vârsta de 16 ani când desfăceam un cadou Victoria's Secret de la mătușa mea. O nouă eră aduce întotdeauna cu sine un sentiment de libertate și oportunitatea de a fi parte a dezvoltării iar succesul viitor al unui brand tradițional precum Victoria's Secret este foarte interesant pentru mine. Întrucât lucrăm împreună pentru a deschide noi direcții într-o direcție nouă și eficientă, nu aștept doar să dezvolt colecții viitoare incluzive, ci să aduc noi clienți”.
Și, desigur, diversitatea corpului va fi, de asemenea, promovată în creațiile mărcii, care își extinde acum colecția pentru a include lenjerie de corp pentru alăptare, sutiene post-mastectomie și noi modele sportive.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.