Până nu cu mult timp în urmă, prezentările de modă ale casei Victoria's Secret culminau cu un show în care fotomodele sexy și slabe purtau ținute fanteziste. La spectacol participau VIP-urile și modelele, evenimentul fiind unui unic. „Îngerii” Victoria's Secret - care au făcut parte din familia VS - nu vor fi uitați. A fi selectată să faci parte din spectacol era considerat unul dintre cele mai importante momente din carieră - îngerii VS simbolizau cele mai frumoase femei de pe planetă.
În 2021, noul ideal de frumusețe este departe de modelele cu păr perfect, zâmbete angelice și măsuri corporale ideale. Acum vrem să vedem femei adevărate și exact asta vrea să pună în aplicare marca Victoria's Secret în viitor. Stereotipul corpului feminin ideal a fost redefinit atunci când am început să privim corpul dincolo de silueta feminină: ne-am dat seama că frumusețea nu are nimic de-a face cu centimetrii sau culorile și am implementat ideea cu diferite siluete și pe diferite căi. Asta reflectă marca prin colectivul Victoria's Secret.
Noul director de marketing al mărcii, Martha Please, vrea să ducă marca de lenjerie la un nou nivel cu această inițiativă. Cea mai semnificativă schimbare poate fi văzută chiar de ambasadorii mărcii, inclusiv Priyanka Chopra, jurnalista Amanda de Cadenet și fotbalista profesionistă și activista LGBTQIA + Megan Rapinoe, toate fac parte din noul VS Collective și sunt văzute ca modele de urmat.
Paloma Elsesser spune: „Sunt încântată să lucrez cu Victoria's Secret în această calitate și să susțin misiunea noastră comună de a surprinde și sărbători vastitatea și frumusețea feminității. Experiența mea de până acum a fost foarte plină de satisfacții și împlinire și aștept cu nerăbdare să colaborăm”.
We are proud to announce an exciting new partnership platform, #TheVSCollective, designed to shape the future of Victoria’s Secret. @adutakech1 @amandadecadenet @mPinoe @priyankachopra Eileen Gu, Paloma Elsesser, Valentina Sampaio https://t.co/IdYrmLWkPM pic.twitter.com/bd9QMhCz2W
— Victoria's Secret (@VictoriasSecret) June 16, 2021
Priyanka Chopra Jonas: „Îmi amintesc în mod viu emoția de la vârsta de 16 ani când desfăceam un cadou Victoria's Secret de la mătușa mea. O nouă eră aduce întotdeauna cu sine un sentiment de libertate și oportunitatea de a fi parte a dezvoltării iar succesul viitor al unui brand tradițional precum Victoria's Secret este foarte interesant pentru mine. Întrucât lucrăm împreună pentru a deschide noi direcții într-o direcție nouă și eficientă, nu aștept doar să dezvolt colecții viitoare incluzive, ci să aduc noi clienți”.
Și, desigur, diversitatea corpului va fi, de asemenea, promovată în creațiile mărcii, care își extinde acum colecția pentru a include lenjerie de corp pentru alăptare, sutiene post-mastectomie și noi modele sportive.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.