Versace Fashion Show | O revenire la glamour în colecția de toamnă a casei italiene

Noua colecție Versace pentru toamna 2021 arată o dorință de întoarcere a petrecerilor și a cluburilor de noapte. În mijlocul unei pandemii, Donatella Versace - acea icoană a glamourului pregătit pentru petreceri - a trebuit să se mulțumească cu un public digital.

Colecția de toamnă a mărcii a fost prezentată ca parte a Săptămânei modei din Milano, printr-un film cu surorile Bella și Gigi Hadid și frumoasa Irina Shayk. Am văzut mini-rochii strălucitoare, topuri și rochii negre superbe, pantaloni scurți de mătase cu texturi de vinil.

De asemenea, au fost incluse un nou imprimeu și o versiune a logo-ului Medusa cu o față zâmbitoare, pe care casa Versace l-a numit „un simbol al sărbătorilor, libertății și comunităților de dans”. 

Noua imprimare se numește Greca și este conceput pentru a rivaliza cu monogramele unor concurenți precum Gucci și Louis Vuitton și pentru a sublinia luxul mărcii. 

Donatella Versace a spus că situația actuală i-a influențat designul. „Colecția include multe piese versatile care derivă din modul în care viața noastră de zi cu zi s-a schimbat”, a spus ea, „dar oferă și câteva piese foarte pline de farmec, întrucât tuturor ne este dor să ne îmbrăcăm și, sunt sigură, unii dintre noi abia așteptăm să intre într-o rochie din plasă de metal, de îndată ce au ocazia!”

Designerul - la fel ca majoritatea oamenilor în ultimul an - a trebuit să se adapteze la un nou mod de lucru. Ea spune că a proiectat haine care să arate bine pe consumatorii care cumpără doar online.

Colecția Versace toamna 2021 propune așadar o revenire a glamourului. „Glamour-ul a avut caracteristici diferite în funcție de vremuri. Deci, dacă totul s-a schimbat sau se schimbă, atunci și definiția glamourului va evolua în altceva.”, spune creatoarea de modă.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION