Între timp, vânzările în Asia au continuat să crească, în ciuda impactului înăspririi restricțiilor de sănătate, inclusiv a unui blocaj drastic în Shanghai, care a forțat grupul să închidă între 15% și 25% din magazinele sale din China continentală începând cu 15 martie, potrivit datelor oferite de directorul financiar Jean-Jacques Guiony.
Veniturile totale în cele trei luni până la 31 martie au totalizat 18 miliarde de euro, depășind o estimare a consensului FactSet de 17,03 miliarde de euro. Aceasta a reprezentat o creștere de 23 la sută de la an la an pe o bază similară, indicând o ușoară încetinire față de trimestrul al patrulea din 2021, când veniturile organice au crescut cu 27 la sută.
„În contextul geopolitic actual și în lumina impactului actual al pandemiei, LVMH rămâne atât vigilent, cât și încrezător la începutul acestui an”, a spus grupul într-un comunicat.
Divizia cheie de modă și articole din piele a înregistrat o creștere organică a vânzărilor de 30% în timpul perioadei, depășind, de asemenea, prognoza mediană a analiștilor. Creșterea a fost alimentată de Louis Vuitton și Dior, cele două mărci vedetă ale grupului, precum și de creșterea „foarte puternică” la Celine și de o creștere „solidă” la Fendi.
„Avem un impuls foarte, foarte bun în cerere în întreaga lume, uneori cuplat cu baze de comparație relativ ușoare, așa cum este cazul în Europa, și asta face cifre bune”, a spus Guiony pentru WWD.
Vânzările în SUA au crescut cu 26% în trimestrul respectiv, reflectând puterea continuă a ceea ce este acum cea mai mare piață a grupului. Europa a crescut cu 45%, iar Japonia cu 30%, reflectând o activitate robustă, dar și o bază de comparație slabă în primul trimestru al anului 2021, când multe magazine au fost închise din cauza pandemiei de coronavirus.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.