SUA vor avea cel mai mult de pierdut, se arată într-un studiu al Națiunilor Unite publicat miercuri. Raportul „Covid-19 și Turismul”, publicat de Conferința ONU pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD), ia în calcul trei scenarii, în care măsurile de izolare durează patru, opt sau 12 luni.
În aceste scenarii, veniturile globale din turism ar urma să scadă cu 1.700 miliarde de dolari, cu 2.200 miliarde de dolari și, respectiv, cu 3.300 de miliarde de dolari, sau altfel spus cu 1,5% - 4,2% din PIB-ul global. În raport nu se precizează care este cel mai probabil scenariu, deși un oficial UNCTAD a precizat că scenariul de mijloc „ar putea fi unul realist”.
„Turismul internațional a fost aproape în totalitate suspendat, iar cel intern a fost profund afectat de măsurile de izolare impuse în multe țări pentru a stopa răspândirea pandemiei. Deși unele destinații au început să se redeschidă lent, mulți oameni se tem de călătoriile internaționale sau nu și le permit din cauza crizei economice”, se arată în raport.
Acesta indică faptul că SUA vor avea cel mai mult de pierdut în toate cele trei scenarii. În cazul în care măsurile de izolare durează patru luni, cele mai mari pierderi se vor înregistra în SUA (187 miliarde de dolari), China (105 miliarde de dolari), Thailanda și Franța (aproximativ 47 miliarde de dolari fiecare). În cel mai pesimist scenariu, pierderile SUA se ridică la 538 miliarde de dolari.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.