SUA vor avea cel mai mult de pierdut, se arată într-un studiu al Națiunilor Unite publicat miercuri. Raportul „Covid-19 și Turismul”, publicat de Conferința ONU pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD), ia în calcul trei scenarii, în care măsurile de izolare durează patru, opt sau 12 luni.
În aceste scenarii, veniturile globale din turism ar urma să scadă cu 1.700 miliarde de dolari, cu 2.200 miliarde de dolari și, respectiv, cu 3.300 de miliarde de dolari, sau altfel spus cu 1,5% - 4,2% din PIB-ul global. În raport nu se precizează care este cel mai probabil scenariu, deși un oficial UNCTAD a precizat că scenariul de mijloc „ar putea fi unul realist”.
„Turismul internațional a fost aproape în totalitate suspendat, iar cel intern a fost profund afectat de măsurile de izolare impuse în multe țări pentru a stopa răspândirea pandemiei. Deși unele destinații au început să se redeschidă lent, mulți oameni se tem de călătoriile internaționale sau nu și le permit din cauza crizei economice”, se arată în raport.
Acesta indică faptul că SUA vor avea cel mai mult de pierdut în toate cele trei scenarii. În cazul în care măsurile de izolare durează patru luni, cele mai mari pierderi se vor înregistra în SUA (187 miliarde de dolari), China (105 miliarde de dolari), Thailanda și Franța (aproximativ 47 miliarde de dolari fiecare). În cel mai pesimist scenariu, pierderile SUA se ridică la 538 miliarde de dolari.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.