Capitala Italiei de Nord a fost un punct de referință pe hartă pentru ultimele prezentări de modă. La începutul acestei veri, Rick Owens și-a prezentat colecția de primăvară / vară 2022 pe plaja însorită Lido din Veneția, un loc deloc străin directorului creativ și care locuiește în Veneția și a folosit o plajă de aici ca fundal pentru spectacolele sale de dinainte de pandemie.
Și Anthony Vaccarello a ales Veneția pentru a prezenta colecția Saint Laurent Menswear 2022 în timp ce Pierpaolo Piccioli a pus în scenă colecția Valentino Haute Couture toamnă / iarnă 2021 la Gaggiandre, unul dintre cele mai mari site-uri de producție din oraș. Ambele case au introdus, de asemenea, elemente venețiene în colecțiile lor, Saint Laurent fuzionând elemente ale mascaradei italiene în semnăturile rock 'n'roll din anii '70 și Valentino aducând un omagiu înfloritoarei scene de artă a orașului.
Discuția din jurul Veneției nu vine ca o surpriză. Cunoscut pentru aura sa de vis și istoria bogată, orașul a fost un punct fierbinte pentru turism. Cu toate acestea, nici gravitația bruscă a modei către oraș nu a fost prefigurată. Ce a făcut ca casele să treacă de la capitalele tradiționale la peisajul cu ritm lent?
Un loc de privit ar fi nucleul de artă al Veneției, o fațetă care s-a inspirat și s-a încorporat atât în colecțiile Saint Laurent, cât și în cele ale casei Valentino. Bienala de la Veneția, o instituție care cuprinde evenimente culturale consacrate, ți-a făcut loc în viziunea lui Vaccarello.
Orașul plutitor este, de asemenea, simbolic poate pentru seninătatea, romantismul și escapismul său. Din motive evidente, mesajele alimentate de pandemie au fost greu de evitat în colecții, prezentându-se în piese care reflectă singurătatea împovărătoare, vremurile îngrozitoare și progresele către un viitor optimist - Veneția a reușit să traducă aceste emoții.
După ce Simona Halep și-a vândut hotelul din Constanța pe care îl deținea, ar urma să vină rândul hotelului de lux din Poiana Brașov.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.