Vânzările au crescut cu 15,6% în al patrulea trimestru la cursuri de schimb constante, a declarat compania din Paris într-un comunicat, potrivit Bloomberg. Analiștii se așteptau la o creștere de 8,7%. Unitatea de articole din piele a fost principalul motor din spatele performanței.
Hermes, cunoscut și pentru eșarfele de mătase, se alătură LVMH în raportarea rezultatelor mai bune decât se așteptau analiștii, în timp ce cumpărătorii de lux își îndreaptă atenția către mărcile premium consacrate, inclusiv Louis Vuitton și Dior, în timpul pandemiei.
Rezultatele contrastează cu Gucci de la Kering, ale cărei vânzări au scăzut în trimestrul trecut. Spre deosebire de marca de modă italiană, Hermes a beneficiat de o bază puternică de clienți în țările europene. Pentru majoritatea companiilor de lux, regiunea a avut cea mai slabă performanță pe fondul lipsei de turiști chinezi, cumpărători care au contribuit la creșterea Gucci în ultimul deceniu.
Veniturile din trimestrul IV la Hermes au crescut cu aproximativ 39% în Asia, pe o bază ajustată, și s-au micșorat cu 9,7% în Europa. Venitul operațional recurent pe tot anul a scăzut cu 15%, la 1,98 miliarde de euro (2,4 miliarde de dolari), depășind estimările.
Gigi Hadid a participat la primul ei spectacol de modă după ce a născut. Modelul a deschis și a închis show-ul Versace pentru colecție toamna/iarna 2021.
Toni Garrn este însărcinată cu primul ei copil. Fotomodelul german a anunțat că ea și soțul ei, Alex Pettyfer, vor deveni părinți în mai puțin de 3 luni.
Cătălina Grama, alis Jojo, şi-a tatuat pe braț una dintre pozele ei favorite cu Paul Ipate, partenerul ei de viață și tatăl fetiței sale.
Pamela Anderson își ia rămas bun de la casa ei din Malibu. Casa actriței va ieși oficial pe piață luni, confirmă revista PEOPLE.
Fondatorul SpaceX Elon Musk a anunțat că intenționează să creeze un nou oraș în statul american Texas. Acesta s-a lăusat cu noul proiect pe contul de Twitter.
Lumea nu va scăpa de Covid-19 nici în 2021, susține Organizația Mondială a Sănătății (OMS), care arată că speranța că vom scăpa de pandemie până la finalul acestui an este nerealistă.
Chanel a creat un uimitor colier pentru a celebra centenarul celebrului său parfum, Chanel No. 5. Atracția principală este un diamant D (incolor) tăiat în formă octogonală (care seamănă cu sticla parfumului) cu o greutate exactă de 55,55 carate.
Pentru prima ei prezentare de modă în fruntea casei Chloé, designerul Gabriela Hearst și-a imaginat o îmbrăcăminte ultra-feminină, dar și foarte angajată într-o logică a sustenabilității.
Un sport este realizat în aer liber și funcționează cardio, celălalt se practică acasă, pe o saltea, promovând flexibilitatea și echilibrul. Alergatul și yoga sunt cele două sporturi preferate în această perioadă și chiar ideal de combinat.
Lavinia Pârva a lăsat scena pentru o afacere online, adaptată pandemiei de COVID-19.
LVMH a devenit cea mai valoroasă companie din Europa, după ce a depășit cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, Nestle.
Ellen DeGeneres a scos la vânzare opulenta casă din Beverly Hills, pe care a cumpărat-o de la liderul trupei Maroon 5, Adam Levine.
Când Kering și-a prezentat rezultatele anuale pentru 2020, performanța financiară a mărcii sale de succes Gucci a fost dezamăgitoare. În locul creșterii Q4 pe care o așteptau mulți analiști, datorită cererii puternice a consumatorilor de lux din China și a atracției masive a lui Gucci față de milenarii chinezi, marca a raportat o scădere de 10,3% față de anul precedent. Aceste cifre indică faptul că regiuni importante precum Europa și America de Nord sunt în scădere dramatică, accelerate de bloc
Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.
Bitcoin urcă la noi maxime istorice. Cea mai populară criptomonedă din lume a continuat să câştige duminică.
Vânzările Hermes International au crescut în timp ce producătorul de genți Birkin a continuat să beneficieze de atracția sa stabilită ca marcă de lux premium.
Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.
Jaguar a anunțat un plan radical de transformare numit „Reimagine” prin care marca va produce doar modele full-electrice din 2025.