Vânzările au crescut cu 15,6% în al patrulea trimestru la cursuri de schimb constante, a declarat compania din Paris într-un comunicat, potrivit Bloomberg. Analiștii se așteptau la o creștere de 8,7%. Unitatea de articole din piele a fost principalul motor din spatele performanței.
Hermes, cunoscut și pentru eșarfele de mătase, se alătură LVMH în raportarea rezultatelor mai bune decât se așteptau analiștii, în timp ce cumpărătorii de lux își îndreaptă atenția către mărcile premium consacrate, inclusiv Louis Vuitton și Dior, în timpul pandemiei.
Rezultatele contrastează cu Gucci de la Kering, ale cărei vânzări au scăzut în trimestrul trecut. Spre deosebire de marca de modă italiană, Hermes a beneficiat de o bază puternică de clienți în țările europene. Pentru majoritatea companiilor de lux, regiunea a avut cea mai slabă performanță pe fondul lipsei de turiști chinezi, cumpărători care au contribuit la creșterea Gucci în ultimul deceniu.
Veniturile din trimestrul IV la Hermes au crescut cu aproximativ 39% în Asia, pe o bază ajustată, și s-au micșorat cu 9,7% în Europa. Venitul operațional recurent pe tot anul a scăzut cu 15%, la 1,98 miliarde de euro (2,4 miliarde de dolari), depășind estimările.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.