Pentru prima dată, achizițiile de vin spumant au depășit 6 miliarde de euro (6,5 miliarde de dolari) în 2022, deoarece casele franceze și-au văzut exporturile crescând pentru a ține pasul cu cererea puternică după izolare. Cifra reprezintă o creștere cu 1,6% față de cifrele din 2021, deoarece transporturile totale au atins 326 de milioane de sticle, potrivit unui comunicat Comité Champagne.
Puțin peste 57 la sută, sau 187,5 milioane de sticle, au luat drumul străinătății anul trecut, o creștere a statisticilor atât din 2021, cu o creștere de 1,4 la sută, cât și cu un deceniu în urmă, când exporturile reprezentau doar 45 la sută din vânzările totale. . Bubbly livrat în Franța, între timp, a cunoscut o ușoară scădere față de anul precedent, scăzând cu 1,7% în 2022, pentru un total de 138,4 milioane de sticle.
Știrea confirmă că Champagne „și-a revenit rapid din șocul crizei de sănătate din 2020”, potrivit Comité Champagne. În timpul opririlor la nivel mondial, vânzările de vin spumant au înregistrat o scădere drastică din cauza restricțiilor de călătorie care au paralizat vânzările fără taxe și închiderea barurilor și restaurantelor, relatează Bloomberg.
„Șampania, un vin esențial pentru sărbătoare, a însoțit în mod natural consumatorii din întreaga lume care s-au bucurat la sfârșitul izolării și au redescoperit gustul pentru petreceri, ieșiri și călătorii”, a declarat David Chatillon, președintele Uniunii Caselor de șampanie.
2022 a adus o recoltă bogată, care a fost robustă în cantitate și calitate. Multe case, inclusiv Moët Hennessy, care a declarat că epuizează cel mai bun elixir, vor căuta să-și reumple rezerva.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.