Vânzările de parfum și-au revenit

Afacerile cu parfumuri privesc cu optimism viitorul. O atitudine inspirată pentru noul an, spun experții.

„Vedem o accelerare extraordinară a parfumului în general”, a spus Stéphane de La Faverie, președintele grupului Estée Lauder Cos. În ceea ce privește SUA, afacerile de parfumuri au înregistrat creșteri de 2% pentru al treilea trimestru al anului 2020, potrivit NPD.

În luna decembrie, vânzările de parfumuri au crescut cu 3% în SUA, în timp ce vânzările de produse dedicate îngrijirii pielii au scăzut cu 9%, iar cele cu machiajul a scăzut cu 32%, conform cifrelor WWD.

Vânzările au fost determinate în mare parte de produsele cu valoare ridicată - cu concentrații mai mari de parfum. Apa de parfum s-a vândut mai bine decât apa de toaletă mai puțin costisitoare. Gustul aparent pentru un pic de lux a fost însoțit de dorința de confort, deoarece parfumurile de casă s-au vândut bine.

„Orice lucru cu o concentrație mai mare de ulei de parfum a mers foarte bine și a condus la creștere”, a spus Larissa Jensen, vicepreședinte și consilier pentru industria de frumusețe la NPD.

Din aprilie, când COVID-19 a afectat vânzările de parfumuri, înregistrând scăderi ale vânzărilor de 68%, afacerea și-a revenit, lună de lună. Până în septembrie, volumul vânzărilor a înregistrat o creștere lunară de 5%.

Parfumul continuă să fie una dintre cele mai puternice afaceri ale lui Macy, depășindu-le atât pe cele cu produse de îngrijire a pielii și machiaj, potrivit Julie Walsh, manager de divizie pentru parfumuri. Gama de lansări de primăvară include produse de la Versace, Jimmy Choo, Kate Spade și Gucci, printre altele.

Megan Grant, președintele Diviziei Luxe a L’Oréal SUA, a remarcat că ceea ce a fost „cel mai neașteptat” a fost capacitatea parfumului de a „reveni cel mai rapid”. Divizia Luxe a înregistrat o creștere a parfumurilor din decembrie cu aproape 2% mai mare decât creșterea pieței, sporind-o până la 5%.

La fel de important, pare să se producă o schimbare în obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor. În timpul pandemiei, mulți au lansat parfumuri pe website-uri. L’Oréal Luxe a lansat parfumul pentru femei Giorgio Armani My Way atât online, cât și offline. De obicei, penetrarea digitală a unui parfum este de 14-15% din vânzări. Pentru My Way, a fost de 30%.

„Descoperirea și chiar tendința de a cumpăra online au fost mult mai puternice”, a spus Grant.

„Modul în care am dat viață parfumului online a fost, de asemenea, foarte diferit în ceea ce privește ingredientele , imagini în viața reală a modului în care consumatorii folosesc parfumul, diferite tipuri de prim-planuri pe sticlă.”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC