„O colecție impregnată de codurile mărcii Valentino, creând o legătură unică între lumea modei și cea a frumuseții”, asta promite linia de machiaj Valentino Beauty. Imaginată de directorul creativ al casei, Pierpaolo Piccioli, această colecție exprimă o viziune a frumuseții în armonie cu epoca actuală.
Casa de modă italiană nu ezită să susțină incluziunea și fantezia în spectacolele sale. Se pare că își păstrează aceleași valori pentru linia de machiaj. Într-adevăr, Valentino Beauty oferă o estetică care conferă emoții, vise și individualitate un loc important. „Valentino Beauty simbolizează frumusețea umană, este un brand de machiaj de modă destinat tuturor genurilor, tuturor vârstelor și tuturor culturilor”, a explicat casa într-un comunicat de presă, preluat de Vogue.
În acest sens, Pierpaolo Piccioli a decis să apeleze la 16 talente pentru a aduce la viață această colecție, fiecare reprezentând o culoare, un aspect, o fațetă a mărcii.
Colecția conține 40 de nuanțe de fond de ten, 50 de culori de rujuri și mai multe produse pentru ochi, această gamă cuprinzătoare va încânta, fără îndoială, dependenții de frumusețe. Rețineți că marca a ales, de asemenea, să ofere palete de umbre și rujuri reîncărcabile.
Colecția de machiaj a mărcii italiene va fi dezvăluită pe 31 mai la Selfridges, Londra, și va fi disponibilă în întreaga lume din august.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.