În cea mai cunoscută insulă de petrecere a Greciei, casele albe și obloanele albastre lucesc toate la soare. La două săptămâni după ce sezonul turistic oficial al țării a fost declarat deschis, totul este tăcut, exceptând munca depusă de oameni pentru a aduce la viață Mykonos, scrie CNN.
Pe aleile principale, unde în lunile de vară aglomerate distanțarea socială este mai ușor de spus decât de făcut, oamenii vopsesc magazine de lux. Dacă totul merge bine, în curând vor fi din nou fundalul a mii de fotografii de pe Instagram.
La barurile aflate pe plajă, unde în mod normal muzica răsună de dimineață până seară, acum este liniște, singurul sunet provenind de la mare. Muzica încă nu este permisă în astfel de locații, în ciuda ridicării restricțiilor pentru a permite utilizarea spațiilor în aer liber.
De asemenea, cluburile rămân închise, sperând să se redeschidă în curând pe măsură ce Operațiunea Blue Freedom va accelera. Acesta este numele planului guvernului de la Atena de a declara 80 de insule - inclusiv majoritatea destinațiilor turistice de top din țară - Covid-safe până la sfârșitul lunii iunie.
Cheia pentru a atinge acest obiectiv este o campanie agresivă de vaccinare prin care autoritățile grecești își propun să fie imunizat fiecare locuitor al insulelor. Vizitatorilor li se permite acccesul numai dacă au fost vaccinați, au trecut prin infecție sau au un test PCR negativ. Astfel, în iulie s-ar putea ridica reglementările care interzic muzica la terase și adunările cu un număr mare de persoane.
Planurile de redresare economică post-Covid ale Greciei sunt determinate de turism. Industria turismului reprezintă 18% din economia Greciei și unul din cinci locuri de muncă. Este aceeași industrie care a ajutat Atena să iasă dintr-o criză financiară de 10 ani care sa încheiat chiar înainte ca pandemia de Covid-19 să lovească.
Anul trecut, țara a primit mai puțin de o treime din turiști față de 2019, când peste 31 de milioane de persoane au intrat în Grecia, potrivit OMT, organismul ONU pentru turism.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate