Philip Morris România a dat startul campaniei Unsmoke Romania și platformei unsmoke.ro – un îndemn adresat fumătorilor, nefumătorilor, autorităților, presei și tuturor celor care vor să contribuie la construirea unui viitor fără fum în România. Unsmoke Romania face parte din campania globală Unsmoke Your World desfășurată de Philip Morris în mai multe țări.
„Este o campanie care se aresează în egală măsură fumătorilor şi nefumătorilor, întregii societăţi şi are un mesaj foarte simplu: Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, lasăt-te. Dacă nu te laşi, fă-o schimbare. Ne dorim ca fumătorii să înţeleagă că există alternative mai bune decât continuarea fumatului, în cazul în care nu se lasă de fumat”, a declarat Dragoș Bucurenci, directorul de comunicare al unei companii internaţionale de tutun.
Şi în ciuda controverselor despre dispozitivele alternative la fumat, doctorii si oamenii de știință pe care i-au angajat pentru cercetare afirmă că cel puţin 10 studii au fost deja finalizate şi arată că aerosolul rezultat conţine un număr mai redus de substanţe chimice nocive decât fumul de la ţigară. Totuşi, reprezentanţii companiei recunosc că aceste produse nu sunt lipsite de riscuri.
O ţigară clasică conţine 6.000 de compuşi chimici, dintre care cel puţin 100 sunt consideraţi nocivi. La nivel global, 1,1 miliarde de oameni fumează. Iar estimările Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii arată că, în ciuda eforturilor instituţiilor de stat şi ale ONG-urilor, peste şase ani, numărul fumătorilor va fi în continuare de peste un miliard.
În România, dar și la nivel global, campania Unsmoke include metode de comunicare online și offline, iar pe platforma www.unsmoke.ro, vizitatorii pot găsi sfaturi utile pentru a renunța la fumat și informații despre alternativele existente.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.