Producătorul austriac de bijuterii și-a anunţat marţi intenţia de a renunţa la alte 1.000 de posturi din cele 4.600 de posturi care există în prezent la sediul său central, ca răspuns la competiţia intensă şi pierderile provocate de pandemia de coronavirus. Cele 1.000 de posturi se adaugă unui prim val de restructurări anunţate la finele lunii iunie, când Swarovski a informat că va elimina 600 de posturi la nivel mondial, dintre care 200 la centrul său istoric de la Wattens, în apropiere de Innsbruck, ca urmare a scăderii cererii în SUA şi Asia.
Ce mai prevede programul de restructurare al grupului Swarovski
Aceste concedieri sunt „dureroase, dar inevitabile”, a declarat preşedintele Swarovski, Robert Buchbauer. Potrivit acestuia, în 2020 cifra de afaceri a companiei ar urma să scadă cu aproximativ 35% sub pragul de două miliarde de euro. Potrivit unui program de restructurare, grupul Swarovski intenţionează să îşi unească sub o singură umbrelă diferitele sale afaceri, care includ, bijuterii, accesorii pentru locuinţe şi parcul de distracţii Swarovski Kristallwelten, la cartierul său general din Watten, provincia Tyrol.
Grupul are 34.500 de angajaţi la nivel mondial şi produce în special bijuterii în Austria, India, Thailanda, Vietnam, Serbia şi SUA. Produsele sale sunt vândute în aproximativ 170 de ţări.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.